3. 4. 2024

Finálový prezidentský duel Korčok vs. Pellegrini doposiaľ najsledovanejším programom roka

 Finálový prezidentský duel Korčok vs. Pellegrini doposiaľ 




najsledovanejším programom roka
 

Ďalšími najsledovanejšími programami utorka sa stali večerné spravodajské relácie TV Markíza, popoludní za výrazného diváckeho záujmu vyvrcholil obľúbený detektívny seriál Monk.


Televízia Markíza v utorok 2. apríla 2024 odvysielala finálový duel postupujúcich prezidentských kandidátov pod názvom Prezident 2024: Predvolebná diskusia, v ktorom o priazeň voličov zabojovali Ivan Korčok a Peter Pellegirini. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ dokonca išlo o zatiaľ najsledovanejší program od začiatku tohto roka.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol večerný priamy prenos z vizuálne pôsobivých priestorov Zrkadlovej siene Primaciálneho paláca v Bratislave druhý najvyšší tohtoročný rating v rámci celého trhu 11,6 % a taktiež aj vysoko nadpriemerný trhový podiel 34,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj výrazne zaostala s podielom na trhu iba 13,8 % v rovnakej cieľovej skupine. Český kriminálny seriál Podozrenie oslovil na Jednotke RTVS ešte nižších 4,9 % a 6,9 % divákov pri obrazovkách.

Dynamickú a zaujímavú debatu moderovanú Michalom Kovačičom si včera nenechalo ujsť celkovo až 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov a stala sa tak doposiaľ najsledovanejším programom tohto roka na celom trhu. Aspoň na tri minúty si reláciu zaplo dokonca až 950-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Diváci a čitatelia na celom svete mohli finálový predvolebný duel sledovať naživo aj na spravodajskom portáli TVNOVINY.sk. V špeciálnom utorkovom vysielaní redakcia Markízy zachytávala príchody oboch prezidentských kandidátov do Primaciálneho paláca, online reláciou v externom štúdiu priamo na Primaciálnom námestí sprevádzal Martin Prôčka, ktorý diskutoval s marketérom Pavlom Minárom a politológom Radoslavom Štefančíkom o prebiehajúcej kampani a šanciach kandidátov uspieť v súboji o post hlavy štátu.

Silnými jednotkami na trhu boli aj nasledujúce úspešné české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,4 % / share 20,6 % v CS 13-55) a Špecialisti (rating 2,4 % / share 21,1 % v CS 13-55). V ďalekom závese ostali relácie Geissenovci - Ťažký život milionárov (share 7,6 % v CS 13-55) a Moja prvá dovolenka (share 4,6 % v CS 13-55) na obrazovkách TV Joj.

Ďalšími najsledovanejšími programami utorka sa okrem finálovej predvolebnej diskusie stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 7,8 % / share 24,8 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 7,5 % / share 25,3 % v CS 13-55) a Športové noviny (rating 7,2 % / share 22,4 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí včera Markíza sprostredkovala 482-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na obrazovkách trhového lídra nenechalo ujsť 459-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol až 769-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Popoludní na obrazovkách TV Markíza v dvoch záverečných epizódach výrazne zabodovalo vyvrcholenie obľúbeného detektívneho seriálu Monk (rating 3,5 % / share 29,3 % a rating 3,8 % / share 29,6 % v CS 13-55). Od dnešného dňa ho vystrieda nemenej populárny Mentalista.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc patrili v utorok televízii Dajto, ktorá ich obsadila s kultovými komediálnymi seriálmi Dva a pol chlapa (rating 1,7 % / share 8,6 % v CS 13-55) a Susedia (rating 1,6 % / share 5,3 % v CS 13-55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,5 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, Google Analytics