6. 3. 2005

L' Aveu

L' Aveu Pred rokom sme spolu s manažmentom sedeli u mňa v kancelárii. Rozprávali sme sa o tom, čo nové priniesť do STV a zrazu prišla reč aj na Pop Idol. Už sa nepamätám, kto to spomenul prvý. Zrazu sme sa sami seba spýtali: "Tak čo, ideme do toho, alebo nie!?" Všetci sme sa na seba pozreli a povedali: "Ideme!" Zmluvu sme uzatvárali v Cannes na lodi Freemantlu, a keď sme z nej vystúpili, v meste sme stretli vysmiateho generálneho riaditeľa Novy. Opýtal som sa ho, prečo je taký veselý a on mi hovorí: "Včera sme mali ďalšie kolo SuperStar a prišlo milión SMS-iek!" Aj tento moment ma utvrdil, že ideme do fantastického projektu a povedal som si, že keď sa to dozvedia iné televízie, bude to pekný rachot. Zdroj : Richard Rybníček pre Nový čas Nie je pravdou, že išlo o ego. Išlo o dôkladnú finančnú, zákonnú a zmluvnú analýzu. A skvelý kšeft pre FremantleMedia a 19TV Ltd. Sanchez Illich Ramirez CARLOS , Bagdad