Načo nám je Rada naša premilená ?
Rada pre vysielanie a retransmisiu preukázala veľkú , síce oneskorenú, ale potom nezlomnú pozornosť pri posudzovaní verejnoprávnej televízie pri programe Slovensko hľadá SuperStar. Pri posudzovaní / ak vôbec niečo také monitotuje / slovenských hitparád v komerčných televíziách jej zjavne nevadí možné sústavné porušovanie zákona.
Zdá sa, že rade nič nehovoria vety ako :....
Skrytá reklama a skrytý telenákup na účely tohto zákona je slovná alebo obrazová informácia o tovare, službe, obchodnom mene, ochrannej známke, prípadne o činnostiach výrobcu tovarov alebo poskytovateľa služieb v programe, ak vysielateľ túto informáciu v rámci programu zámerne využíva na reklamné účely, čím môže uviesť verejnosť do omylu o podstate tejto informácie. Táto informácia sa považuje za zámernú najmä vtedy, ak sa uskutočňuje za odplatu alebo za inú protihodnotu.....Vysielací čas vyhradený reklamným šotom a telenákupným šotom počas jednej celej hodiny nesmie presiahnuť 20% (12 min).
Na hitparáde STV Chart One bolo podozrivé iba jedno - koproducentom je MP – Media Production .
Televízia Markíza so svojou Music One vsadila na Orange, korporátny typ písma a korporátne farby. Takisto ticker neustále poukazuje na portál spoločnosti Orange. U KUUL TV , napokon, nič nové. Apropos, ktovie, ako sa Markíza odstrihla od Pavla Ruska. V spoločnosti Teltex. ktorá zabezpečuje SMS hlasovanie stále figuruje jeho bývalý ochrankár . Inak, 50 minút nepretržitej skrytej reklamy je skutočne prisilná káva .
O Jojkárkej t-music je hádam aj zbytočné hovoriť . Názov, farebnosť - všetko zjavne skrytá reklama. A to 25 minút nepretržite. Nepredpokladám, že v súčasnej zostave RVR by sa týmito porušovaniami zákonov niekto zaoberal. Išlo by totiž nielen o desiatky miliónov korún, ale už aj o licencie. navyše sa prepojenia T- Mobile cez cez firmu G systems, s.r.o. sú vcelku zaujímavé.
Začem bukvy, vsjo jasno.
Takže : Načo nám je , v tomto prípade, Rada naša premilená. Ako hovorí bývalá intelektuálna elita Markízy Mora , na prd.
Jedine , že by išlo v prípade Music One a t-music o teleshopping....
Bez oznamu.
Nuž , čo, končíme slovami Jamesa Blunta : "Neporozprávaš mi, čo vraveli mudrci,keď prišli z neba a potom bez prestávky fajčili všetko svinstvo, ktoré im prišlo pod ruky... ?