23. 2. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Ak uvidím svoju fotku v novinách, rozjebem ti foťák o hlavu“. Boris Kovarčík

"Nikdy mi nešlo o peniaze."

Rudolf Schuster

"Boli sme federálnym štátom. Po rozdelení sa delili podľa rôznych princípov, aj záhadných." Pavel Žáček ,šéf bezpečnostného archívu ministerstva vnútra ČR

"Akože nepoznám legislatívu? A kde som to povedal? Máte ten záznam z toho?" Ján Mikolaj, minister školstva

"Vzhľadom na charakter informácií, ktoré obsahujú publikované dokumenty Štátnej bezpečnosti je zjavné, že boli podané inou osobou alebo inými osobami a nepochádzajú odo mňa. Mená osôb, ktoré sa v dokumentoch spomínajú ako osoby, ktorým som údajne mal podávať informácie, sú mi neznáme." Arcibiskup Ján Sokol

"Monitor - či je, či nie je, alebo či sa niekto pomýlil alebo zmýlil, či to bolo riešené vo vyhláške alebo nebolo riešené - to je niečo, na základe čoho by som ja mal vyzvať svojho ministra na to, aby odstúpil? Veď to nie je na to ani, aby si kýchol ten minister. No či je monitor, alebo nie je monitor? Od toho záleží budúcnosť slovenského školstva? Že sa nehanbíte vôbec spýtať na takú otázku. Novinári píšu o takých hlúpostiach, že to nemá rozmerov."

Ján Slota

"No tak Mikolaj to nepoznal, no a čo. No a čo. Čo je na tom také strašné."

Rudolf Pučík , podpredseda SNS