29. 6. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Neviem, ako by sa páčilo vám, keby vám chodil niekto odoberať semeno každý deň alebo raz za týždeň.“ Miroslav Jureňa

"Ak by nebolo vojny, Poľsko by malo dnes 66 mi­liónov obyvateľov a väčší vplyv v Európe. Tento fakt treba zohľadniť v novej zmluve Európskej únie. Žiadame len to, čo nám bolo zobraté." Jaroslaw Kaczynski

„Došlo k vzácnemu konsenzu medzi stanoviskom vlády, stanoviskom gestorského výboru, stanoviskom subjektu, ktorého sa právna regulácia týka.“ Katarína Tóthová o návrhu zákona , aby Slovenská televízia povinne vysielala celé záznamy z rokovania parlamentu

"Zlyhanie bolo v tom, že asi nemajú takú intenzívnu snahu, ako HZDS, robiť otvorenú politiku, ktorú môže sledovať väčší počet občanov." Katarína Tóthová o neschválení návrhu zákona , aby Slovenská televízia povinne vysielala celé záznamy z rokovania parlamentu

"Keby na Slovensku fungoval štandardný právny systém, veľmi veľa ľudí z opozície by dnes za to, čo sa dialo okolo privatizácie, sedelo vo väzení. " Robert Fico

„Žijem v Egypte, a nie tu, takže nie som povinná z ničoho sa zodpovedať. Mala som syndróm chronickej únavy a bola som nútená opustiť túto krajinu.“ Zuzana Hajdu

" Niekoľkokrát som pre médiá potvrdil, že som pracoval v zahraničnej službe, konštatuje vo svojom stanovisku na dnes medializované informácie Juraj Široký. V každom štáte bola, je a bude rozviedka jej súčasťou. Je nepísaným pravidlom, že o pôsobení v zahraničnej službe sa verejne nikdy nehovorí. Pre mňa je to už vzdialená a uzatvorená minulosť. Táto kauza sa pravidelne opakuje už tretí rok. Mnoho rokov sa venujem podnikaniu, športu a rodine a všetko, čo som urobil vo svojom živote v minulosti aj v súčasnosti, sa nikdy nepriečilo zásadám slušnosti." Juraj Široký

"V Nemecku sa deje niečo veľmi negatívne.Ani v období, ktoré sa už skončilo, veľká väčšina Európanov nemala odvahu o tom hovoriť, a dnes je to podobné. Vyslovujem varovanie a ako poľský premiér hovorím nemeckým predstaviteľom - netolerujte takéto veci, takéto vyhlásenia, pretože to povedie k najhoršiemu, k zlu, ktoré sa môže prihodiť v Európe, ktoré zasiahne Európu a s ňou aj Nemcov." Jaroslaw Kaczyński

" Na bubeníkov mám šťastie, v skupinách so mnou hrali Peter Slameň (výborný samorast s úderným úderom) a Rišo Rybníček (talent, podľa ktorého ste si mohli nastavovať metronóm). Peter nahradil Riša, keď mu preskočilo (Rišovi) a odišiel zo skupiny venovať sa „zmysluplnejším“ veciam. Najviac sa preslávil ako riaditeľ STV – veď som písal, že bubeníci sú šiši, alebo nie? Je vtipné, ako sa pri každom novom riaditeľovi všetci zastrájajú, že teraz je ich čas. Rišo bol chladný stroj – ako keď hral (dokonalý stroj!). Počas celého jeho obdobia sa mi napríklad nepodarilo dohodnúť s STV mediálne partnerstvo pre náš festival – lebo si nastavili pravidlá, ktoré sa mi nepáčili. Najdôležitejšie však bolo, že tie zásady platili vždy rovnako – priateľ, nepriateľ... Rišo predbehol dobu v prístupe k štátnej ustanovizni, neférové výpady proti nemu boli smutné a smiešne zároveň. Teraz, keď sa naozaj dejú veci, sú zrazu všetci tí rozhorčení ticho-tichučko – je to však ich vec. (Možno Dušan, Andy, Maťo, Milan a spol. už chystajú dvojku trileru Verejnosť za verejnoprávnosť, doba praje pokračovaniam úspešných hororov...). Podstatné je, že napriek tomu, že Rišo mal vymoženosť posedieť si na lukratívnom mieste, jeho srdce ostalo biť čisto a priamo. Aj preto patrí k ľuďom, ktorí majú u mňa výsadné postavenie." Michal Kaščák

„Keď niekto sústavne ignoruje výzvy na zaplatenie koncesionárskych poplatkov, tak nech sa nečuduje." Jaroslav Rezník