22. 5. 2009

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Keď som vychádzal z Trenčína, tak smerom do Trenčianskej Teplej, tam je jeden veľký billboard Monika Flašíková-Beňová, akosi upravená pekne a hneď vedľa nej päť až desať centimetrov je druhý, že"upravujeme fasády. Ttakže som sa pobavil, že život, nie je to úmysel, robí aj takéto komické situácie niekedy". Vladimír Mečiar " Ty piča ! Okamžite pusť môjho šoféra! Kto si ty, načo si tu ?! Ty piča !" Ján Slota " Takéto absurdity, takéto obvinenia vlády, a potom aj vyžadovanie dôkazov, aby vláda sama seba obesila priamo vo verejnom prenose, principiálne odmietam.“ Robert Fico " Štvanica a poľovačka na Jána Slotu pokračuje. Odmena je zrejme lákavá, prvé obete už priniesla v roku 2008, hercov v kauzách pribúda, ale šancu dostávajú aj umelci, ktorí majú talent a pravdu si nectia .Verzia, ktorú občanom ponúkli médiá a druhá hovorkyňa ministerstva vnútra - policajtka L. N. nemá prázdne okná, ale výklady a absentujú v nej relevantné dôkazy. Čakám na záznam z kamerového systému so zvukom. Ak bude predložený, rád sa k tejto téme vyjadrím aj v inej rovine. Na relevantné dôkazy mal počkať aj prvý hovorca ministerstva vnútra pán E. T., ktorý v minulosti neprejavil ľútosť v prípadoch, v ktorých bola dôkazná situácia prehľadná a ustálená. Skutočnosť, že nemá právnickú prax a vždy tlmočí len názory iných, ho ospravedlňuje .“ Rudolf Pučík "Všelijaké vyhlásenia okolo mojej osoby a mojom vyhlásení údajnom tej osobe v garáži. Ja si myslím, že treba, nech sa dá dôkaz, čo som tam povedal alebo nepovedal. To je podstatné a až potom by sme o tom mohli rozprávať. K akému incidentu? Vy ste tam bol? Som normálne oslavovaný .“ Ján Slota