14. 5. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Neúčasť SNS v budúcej vláde by spôsobila, že výsledky kabinetu by neboli bohvieaké a nemali by perspektívu. A to by bol začiatok konca slovenskej suverenity. Bez SNS nemôže existovať budúca slovenská vláda, ak chceme zachovať suverenitu. Som si istý, že presvedčíme dostatok voličov na to, aby sme mohli zásadne prehovoriť do zloženia budúcej vlády." Ján Slota

" Politika Slotovej SNS je založená na troch pilieroch - na zlodejinách, alkohole a nenávisti". Ondrej Dostál

„ Všetci sú hodnotení, ako správni politici, ktorí inteligentne vystupujú. Vedia slušne rozprávať hodiny, ale keď sa človek započúva, hovoria stále o ničom. Vedeli by rozprávať o tom, že sneh je biely, dva týždne. To nemá význam pre tento národ. Všetci vlastne rozprávajú to isté. O demokracii, o boji proti korupcii. Všetci chcú byť prozákonní. Áno, je to všetko pekné, len je to všetko utópia. V tom je ten problém. Každý jeden, aj ten posledný človek, ktorý sa na Slovensku dostane k moci, prevráti rýchlo svoj mienkotvorný útvar v hlave. Síce všetci rozprávajú takto by to malo byť, ale stále je to rovnaké. Neviem, či pred voľbami, alebo po nich sa niečo mení. To pokrytectvo mi nesmierne vadí. Jano Slota, ktorý nie je pokrytec. Ktorý povie otvorene, áno, je tu korupcia, áno, berú sa tu úplatky a všetko to tu funguje. Áno. A funguje to aj v západnej Európe. Funguje to aj v Amerike. Predovšetkým.“ Ján Slota

"Kto mi rozbil hubu? Nikto. Udrel som sa o slovenského brankára" Alexander Ovečkin

"Nemecký hráč teraz vložil puk do strely amerického obrancu od modrej" Ivan Niňaj

"Rusi s tým nemali napokon problém. Povedali, že mali v ten deň sviatok. Ja som sa pousmial, či pribrali navyše nejaké verše svojej hymny." Peter Bondra

"Radičová a Mikloš sú spojení s bulvárom a budú strašiť, plašiť, klamať a vymýšľať." Robert Fico

„Pani redaktorka, musím vám povedať, ste obdivuhodne hlúpa. " Ján Slota