8. 6. 2012

SLOVAK MEDIA NEWS


Zákazníci spoločnosti Skylink, ktorí nesúhlasia s novými všeobecnými obchodnými podmienkami, nemusia na ich zmeny vôbec reagovať. "V takom prípade náš zmluvný vzťah zanikne v súlade so zákonom k poslednému dňu kalendárneho štvrťroka nasledujúceho po dni doručenia výpovede. U prístupových kariet, pre ktoré nebude servisný poplatok k dátumu jeho účinnosti uhradený, dôjde v súlade s platnými podmienkami k zastaveniu poskytovania služby," vysvetlil Marek Němec, mediálny zástupca luxemburskej skupiny M77, ktorej Skylink patrí.

Reagoval tak na predchádzajúce vyhlásenie Spotrebiteľského Centra. Jeho riaditeľ Miroslav Antoňak tvrdil, že zákazníci majú už len osem dní na to, aby odstúpili od zmluvy s dodávateľskou spoločnosťou. Dátum 15. jún je však podľa skupiny M77 iba začiatkom platnosti nových všeobecných podmienok.
Tie zavádzajú zmenu v systéme poplatkov. Doteraz totiž spoločnosť poskytovala všetky služby spojené s príjmom satelitnej televízie bezplatne. Poplatky sa týkali iba tých zákazníkov, ktorí využívali platené televízne programy. S účinnosťou od 1. septembra sa však zavádza jednotný servisný poplatok vo výške 1,20 eura mesačne.
"Nové všeobecné obchodné podmienky je možné jednoducho akceptovať bez potreby ďalších administratívnych krokov, a to úhradou servisného poplatku, výmenou staršej karty CryptoWorks za kartu Skylink Výmena alebo objednaním plateného programového balíka," doplnil Němec.


Copyright © TASR 2012