31. 8. 2012

Vojto píše Andrejovi

Vojto píše Andrejovi






Mily Andrej

len teraz som sa dozvedel , ze so svojimi poznatkami si oboznamil verejnost. Zial ako obvykle na tomto trhu si informoval nepresne a zavadzajuco.Televizne prava pre obdobie od1.7.2012 do 30.6.2014 predal SFZ pod vedenim pana Jana Kovačika UEFA, tuto skutocnost viackrat hrdo zdoraznil pred verejnostou a obvinil mimo ine aj mna, ze za televizne prava sme platili malo.Ty tvrdis, ze v minulosti STV platla ciastky, ktoré nezodpovedali trhovym podmienkam.Zda sa mi, zeje tu vyrazny rozpor.Chcel by som ti pripomenut zmluvu, ktoru STV uzavrela so SFZ vseptembri minuleho roku na TV prava zapasov SVK-Rusko a SVK-Armensko.Keby si tu zmluvu nepznal, doporucujem Ti pozriet na Vasej internetovej stranke.

Nie je mojou ulohou hodnotit obchodnu politiku manazmentu STV alebo inych komercnych televizii posobiacich na slovenskom trhu ale ... dovolim si konstatovat ako obcan a koncesionar, ze zodpovedny pracovnik verejnopravnej televizie by malinformovat verejnost pravdivo a nie zavadzajuco.Vychadzam zo skutocnosti, ze prenosy z futbalovych zapasov reprezentacnych muzstiev v Europe su prevazne vysielane s verejnopravnymi mediami a za ceny vyrazne vyssie ako som ja osobne prorokoval pre nadchadzajucu kvalifikaciu.V jednom Ti ale pravdu urcite dam, futbalovy zvaz na cele s panom Kovacikom sa nezaujima o svoho divaka a obcana tejto republiky. Preco si to myslim, preto lebo za posledne obdobie klesa navstevnost reprezentacnych zapasov, klesa sledovanost prenosov a tieto skutocnosti negativne vplyvaju na hodnotu produktu. Rovnako sa preukazal ako obchodnik,, par exellance,, ved pri nastupe do funkcie sluboval, ze verejnopravbna televizia musi mat televizna prava zdarma alebo len za symbolicku cenu.Doporucujem Ti zitit kolko UEFA zaplat SFZi za TV prava zapasov, ktoré Vam boli ponuknute. Nasledne zistis kto a akym sposobom sa zaujima o slovenskeho divaka.


S pozdravom


Vojto Miklos