3. 1. 2014
VÝROKY TÝŽDŇA
„ Dva dni potom, čo sme dali von upútavky na X Factor, spustili reklamu na Hlas. Tak teraz čo? Fakt je, že nemá zmysel, aby oba programy chodili v rovnakom čase. Vždy tam musí byť nejaká alternatíva pre diváka. Myslím si, že keď dvaja najsilnejší hráči stále vysielajú to isté, tak divákom lezieme parádne na nervy."
František Borovský
„Takéto kopírovanie programov je dosť neobvyklé. Už som sa s tým síce stretol, ale nie v takej miere ako u vás. Napríklad v Turecku a Grécku sa tiež vysielajú všetky spravodajské relácie v rovnakom čase. Nie je to dobré pre nikoho... Je to podobné, ako keby som na trhu ponúkal kvalitné jablká a naraz príde s jablkami aj konkurencia. Sú lacnejšie, ale nekvalitné."
Mathias Settele