SLOVAK WEB NEWS
Viac ako 16 percent reklamných kampaní na Slovensku používa rich media bannery. Najvyššie CTR, teda pomer medzi počtom kliknutí na reklamný odkaz a počtom jeho zobrazení, dosahujú tieto bannery na tabletoch. Vyplýva to zo správy Admonitor od spoločnosti Gemius.
AdMonitor prináša informácie o trendoch v online reklame v štátoch strednej a východnej Európy a balkánskom regióne. "Podľa najnovších informácií sa viac ako 28 percent všetkých zobrazení v meraných slovenských kampaniach objavuje používateľom vo veku 25 až 34 rokov," uviedla Izabela Urbanová zo spoločnosti Gemius. "Táto skupina tiež najviac (26 percent) klikne na reklamu," dodala.
Rovnaká skupina vedie aj v počte impresií a kliknutí v ČR a Poľsku, iba v Maďarsku je na prvom mieste veková kategória užívateľov vo veku 35 až 44 rokov. Najvyššie CTR majú reklamy z oblastí Krása, Lieky, Jedlo a nápoje. "Prvé dve kategórie patria do prvej trojky vo všetkých štátoch V4," priblížila Urbanová. Najpoužívanejším reklamným formátom na Slovensku je square (300x300), ktorý možno nájsť v polovici kampaní.
Copyright © TASR 2016