Česká tlačova kancelária
má riaditeľa
Českú tlačovú kanceláriu (ČTK) povedie po ďalších šesť rokov ich terajší generálny riaditeľ Jiří Majstr. Majstr v druhom kole hlasovania o riaditeľovi ČTK porazil vedúceho PR a marketingu Národná galéria Miroslava Krupička. Majstr zdôraznil potrebu zásadných inovácií.
Do čela agentúry ho vybrala 26. apríla Rada ČTK. V prvom kole radkyňa vyradili bývalého predsedu rady Českej televízie Jana Mrzenu. Bývalý programový riaditeľ Radio United Broadcasting Martin Rigler pred vypočutím uchádzačov kandidatúru vzdal.
Majstr, ktorý je generálnym riaditeľom ČTK od roku 2011, získal v druhom kole päť zo siedmich hlasov, na zvolenie boli potrebné štyri. Pre Krupička v druhom kole hlasoval jeden radkyňa, povedala novinárom predsedníčka Rady ČTK Hana Hikelová.
Majstr pri vypočutí pred radou povedal, že za svoje priority považuje inovácie aj ďalší rozvoj redakčnej práce. "Je potreba zásadných inovácií, pretože ČTK ako žiadna agentúra nemôže ustrnúť na mieste. Je potrebné veľa redakčnej práce, pretože ČTK sa vo svojom spravodajstvo, ktoré je službou médiám, musí zamerať na to, aby poskytovala také služby, ktoré tá médiá budú ochotná zaplatiť . Takže to sú jasné priority, "povedal po zvolení.
Copyright ČTK ©2017