JOJ Group
je stabilne
lídrom trhu v prime time
JOJ Group bola aj v
druhom júnovom týždni prvou voľbou slovenských divákov v prime time, najvyššiu
sledovanosť dosiahla v utorok 6. 6. s 12,9 % ratingom a 32,6 % share v CS 12+.
TV JOJ zaznamenala najlepšiu sledovanosť v hlavnom vysielacom čase v pondelok a
utorok – zhodný rating 9,8 % v CS 12+.
TOP programom
uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo tradične
Najlepšie počasie, ktoré v pondelok 5. 6. dosiahlo 12,7 % sledovanosť a 31,3 %
podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Druhé najsledovanejšie boli opäť
Noviny TV JOJ s výborným 11,9 % ratingom a 30,9 % share (utorok 6. 6. v CS
12+). Tretie sa umiestnilo Inkognito, ktoré v pondelok zaznamenalo takisto 11,9
% sledovanosť a 27,3 % podiel divákov starších ako 12 rokov. Šport v ten deň
dosiahol 9,7 % rating a 25,1 % share v CS 12+.
Z nespravodajských
relácií sa v rebríčku najsledovanejších programov týždňa umiestnila aj zábavná
relácia Nikto nie je dokonalý (9,5 % Rtg a 23,0 % Shr v utorok 6. 6. v CS 12+)
a z filmových akvizícií prilákala najviac divákov včerajšia dráma Králi hôr. Vizuálne
nádhernú prírodu Álp v rakúskej snímke na pomedzí dokumentu a hraného filmu si
nenechalo ujsť 423-tisíc divákov (9,1 % Rtg a 22,4 % Shr v CS 12+), pričom
najpočetnejšou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli
vynikajúcu, až 13,3 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v
meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania
spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé
vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti
sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group