12. 6. 2017

JOJ Group je stabilne lídrom trhu v prime time

JOJ Group 
je stabilne lídrom trhu v prime time


JOJ Group bola aj v druhom júnovom týždni prvou voľbou slovenských divákov v prime time, najvyššiu sledovanosť dosiahla v utorok 6. 6. s 12,9 % ratingom a 32,6 % share v CS 12+. TV JOJ zaznamenala najlepšiu sledovanosť v hlavnom vysielacom čase v pondelok a utorok – zhodný rating 9,8 % v CS 12+.
TOP programom uplynulého týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo tradične Najlepšie počasie, ktoré v pondelok 5. 6. dosiahlo 12,7 % sledovanosť a 31,3 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. Druhé najsledovanejšie boli opäť Noviny TV JOJ s výborným 11,9 % ratingom a 30,9 % share (utorok 6. 6. v CS 12+). Tretie sa umiestnilo Inkognito, ktoré v pondelok zaznamenalo takisto 11,9 % sledovanosť a 27,3 % podiel divákov starších ako 12 rokov. Šport v ten deň dosiahol 9,7 % rating a 25,1 % share v CS 12+.
Z nespravodajských relácií sa v rebríčku najsledovanejších programov týždňa umiestnila aj zábavná relácia Nikto nie je dokonalý (9,5 % Rtg a 23,0 % Shr v utorok 6. 6. v CS 12+) a z filmových akvizícií prilákala najviac divákov včerajšia dráma Králi hôr. Vizuálne nádhernú prírodu Álp v rakúskej snímke na pomedzí dokumentu a hraného filmu si nenechalo ujsť 423-tisíc divákov (9,1 % Rtg a 22,4 % Shr v CS 12+), pričom najpočetnejšou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli vynikajúcu, až 13,3 % sledovanosť.


Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group