Televízia JOJ lídrom trhu
počas vianočných sviatkov
Televízia JOJ bola počas vianočných sviatkov lídrom trhu v prime time v komerčnej aj v univerzálnej cieľovej skupine, stala sa tiež víťazom 51. týždňa. Z programovej ponuky si diváci nenechali ujsť obľúbenú šou Všetko čo mám rád, rozprávkové filmy, ale aj JOJkárske spravodajské relácie.
BRATISLAVA 27. decembra - Televízia JOJ uzavrela 51. týždeň ako jednoznačný líder trhu. Celotýždňovo dosiahla televízia v prime time sledovanosť 9,53 % a podiel 25,08 %. Rekordnú sledovanosť zaznamenala televízia JOJ na Štedrý deň, kedy zaznamenala v prime time rating 18,4 % a podiel 34,48 % (CS 12-54).
Televízia JOJ odvysielala v piatok 22. decembra 2017 premiéru ďalšej časti obľúbenej šou Všetko čo mám rád, ktorá sa stala v cieľovej skupine 12+ jednotkou v čase svojho vysielania. So svojou sledovanosťou 12,8 % a podielom 28,1 % bola nasledovanejším programom dňa. Šou sledovalo 598-tisíc divákov.
Nasledovanejším spravodajským programom dňa bolo v piatok Najlepšie počasie v CS 12+ (rtg 12,7 %, shr 27,5 %). Diváci (CS 12+) uprednostnili zo spravodajskej ponuky všetkých televízií KRIMI (rtg 10,8 %, shr 26,4 %) a tiež NOVINY TV JOJ (rtg 12,2 %, shr 27,9 %).
V sobotu 23. decembra 2017 si diváci nenechali ujsť vianočnú klasiku v podobe filmu Sám doma, ktorý sa so svojou sledovanosťou 13,2 % a podielom 30,2 % v CS 12-54 stal najsledovanejším programom dňa. Kevinove dobrodružstvá si pozrelo 532-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Aj v sobotu zostali diváci verní spravodajským formátom televízie JOJ. Nasledovanejším spravodajským programom dňa bolo opäť Najlepšie počasie (rtg 14,4 %, shr 28,0 %) s počtom divákov 671-tisíc (CS 12+). Úspešný bol aj Šport v univerzálnej cieľovej skupine (rtg 11,9 %, shr 23,6 %).
Štedrý deň patril vynikajúcim, ba až rekordným výsledkom filmov na JOJke. Diváci si vôbec po prvýkrát mohli na JOJke pozrieť Tri oriešky pre Popolušku, ktorá už tradične patrí k vianočným sviatkom. Tento film sa stal so svojou sledovanosťou 21,0 % a podielom 41,4 % v CS 12-54 jednoznačným lídrom sviatočného trhu a najsledovanejším programom dňa. Pozrelo si ho spolu 967-tisíc divákov starších ako 12 rokov..
Diváci si nenechali ujsť aj pokračovanie amerického filmu Sám doma 2: Stratený v New Yorku (rtg 16,7 %. Shr 30,0 %) v komerčnej cieľovej skupine.
V pondelok, 25. decembra 2017, chceli byť diváci informovaní o aktuálnom dianí doma aj vo svete, preto ich prvou voľbou boli JOJkárske spravodajské relácie KRIMI (rtg 13,6 %, shr 26,9 %), ktorú si spolu pozrelo 636-tisíc divákov a NOVINY TV JOJ (rtg 15,2 %, shr 28,4 %), ktoré sledovalo 710-tisíc divákov (CS 12+). V čase svojho vysielania boli obe relácie jednotkou na trhu v CS 12+ aj v CS 12-54. Úspechy pondelkového spravodajstva uzatvára Najlepšie počasie, ktoré bolo so svojou sledovanosťou 12,8 % a podielom 22,7 % lídrom v CS 12+ a tiež v CS 12-54 (rtg 11,0 %, shr 22,4 %).
Lucia Kulihová, Vedúca PR a hovorkyňa JOJ Group