6. 4. 2018

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


„Pocit divákov a poslucháčov je, že mnohí redaktori – a týka sa to aj moderátorov prúdu na Rádiu Slovensko – majú pocit, že musia vyjadriť svoj postoj. Týmto vyzývam redaktorov aj dramaturgov, ak niektorí chcú robiť politiku, nech idú, je tu sloboda, môžu si založiť politické strany alebo sa pridať k súčasným stranám a tam nech prejavujú svoje názory. Ja ako divák, poslucháč ani koncesionári Slovenska nesmú cítiť ich politický postoj a názor. V posledných dňoch to bolo cítiť, nie je náhoda, že je takáto lavína sťažností.“
Jozef Chudík, člen Rady RTVS

"Rusko potrebujeme, viete dobre, že ja mám k nemu veľmi blízky vzťah, ale nechoďme znova tým istým spôsobom, že kto nie je s nami je proti vám."
Andrej Danko

"Nemám problém odísť zo svojej pozície, keď budem pociťovať, že ju nedokážem vykonávať dostatočne profesionálne a so zázemím, ktoré na to potrebujem. Odišla som zo štyroch redakcií a vždy z dôvodu, že som už nechcela byť ich súčasťou. Ak dospejem opäť k tomu, že nedokážem komfortne vykonávať svoju prácu, budem sa riadiť rovnakými princípmi ako doteraz.Zatiaľ som ale nemala dôvod rozmýšľať nad takýmto riešením. Vidím v redakcii progres a chuť pracovať. Ak vytesníme kričiacu menšinu, je tu príjemné, typické rozhlasové prostredie, v ktorom som roky pracovala, do ktorého som sa rada vrátila."
Petra Stano Maťašovská