Markíza News
Počas uplynulého
víkendu sa vynikajúco darilo aj večerným spravodajským reláciám, šoubizovej
relácii Smotánka, či slovenskej premiére akčného filmu Americký ostreľovač.
Sobota, 1. jún 2019, bola nielen Medzinárodným dňom detí, ale aj veľkým sviatkom pre všetkých priaznivcov futbalu, keďže v Madride sa hralo veľké finále prestížnej Ligy majstrov. Rozhodujúci zápas o slávnu "ušatú trofej" medzi anglickými klubmi Tottenham Hotspur a FC Liverpool slovenským divákom sprostredkovala v priamom prenose aj televízia Markíza, pričom v cieľovej skupine 12-54 išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.
Na vrchole sobotného rebríčka sledovanosti sa
umiestnil 2. polčas tohto
atraktívneho futbalového duelu, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 7,2 % a trhový podiel 26,1 %. K
obrazovkám pritiahol 373-tisíc divákov
vo veku nad 12 rokov. Najväčší záujem
vzbudil medzi mladými mužmi vo veku od
12 do 34 rokov, ktorí Markíze v čase vysielania druhej polovice stretnutia
zabezpečili trhový podiel 42,4 %. Celý
zápas zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 priemerný
rating 7,0 % a trhový podiel 23,7 %, pričom si ho vychutnalo v priemere 371-tisíc divákov starších ako 12
rokov.
Vynikajúco sa darilo aj večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 6,1 % / share 28,9 % v
CS 12-54), Televízne noviny (rating 5,4 % / share 29,9 % v CS 12-54) a Športové
noviny (rating 4,7 % / share 21,0 % v CS 12-54). Podvečer jasne dominovala dlhoročne
najúspešnejšia šoubizová relácia Smotánka,
posledné vydanie pred letnou prestávkou dosiahlo v cieľovej skupine 12-54 rating 4,0 % a trhový podiel 28,0 %.
Najsledovanejším programom dňa sa v nedeľu, 2. júna 2019, stala večerná relácia Počasie s ratingom 7,7 % a
trhovým podielom 27,1 % v cieľovej skupine 12-54. Aktuálne informácie o
počasí si na Markíze pozrelo 497-tisíc
divákov vo veku nad 12 rokov. Z
nespravodajských programov si najlepšie počínala slovenská premiéra
výborného akčného filmu Americký
ostreľovač s Bradleym Cooperom v
hlavnej úlohe, ktorá zaznamenala rating
7,2 % a trhový podiel 23,9 % v cieľovej skupine 12-54.
Markíze patrilo jednoznačné prvenstvo aj v rámci ponuky
nedeľných politických diskusných relácií. Exkluzívny duel premiéra Petra Pellegriniho a zvolenej
prezidentky Zuzany Čaputovej v
popoludňajšej relácii Na telo
dosiahol v cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný
rating 4,3 % a trhový podiel 23,8 %. Na telo zabodovalo ešte výraznejšie v širšej cieľovej skupine 12+ s tretím najvyšším tohtoročným ratingom 7,5
% a rekordným trhovým podielom 31,1 %. Diskusiu sledovalo celkovo 349-tisíc divákov starších ako 12
rokov.
Nedeľné Na telo bolo zároveň
posledné v rámci aktuálnej televíznej sezóny a na obrazovky za opäť vráti po
prázdninách 8. septembra 2019. „Túto sezónu
sa opäť ukázalo, že Markíza politické diskusie jednoducho robiť vie,“ zhodnotil
Michal Borec, riaditeľ PR
a marketingu skupiny Markíza. „Tešia
ma nielen výborné výsledky Na telo, najsledovanejšie boli aj naše debaty pred
prezidentskými voľbami,“ dodal moderátor Michal Kovačič.
Dáta sú uvedené v meraní
LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA