RTVS bola v piatok, sobotu aj nedeľu lídrom
na trhu medzi nespravodajskými programami
Hniezdo, nový pôvodný seriál RTVS, sa teší diváckej sledovanosti už od prvej časti a záujem divákov stále rastie. V nedeľu 26. januára sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a pozrelo si ho 557.000 divákov s podielom na trhu 22,8 % v cieľovej skupine 12+. Je to o takmer 90.000 divákov viac ako pri prvej časti. Dvanásťdielny seriál o živote troch manželských trojíc, ktorých osudy ovplyvňuje bezbranný novorodenec, bude pokračovať aj túto nedeľu 2. februára na Jednotke.
Čo ja viem patrí medzi najobľúbenejšie šou na slovenských obrazovkách a potvrdzuje to aj vo svojej 7. sérii. Aj druhé pokračovanie vedomostnej šou bolo najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa a lídrom na trhu v čase jej vysielania, sledovalo ju 447.000 divákov s 22,1 % podielom na trhu v cieľovej skupine 12+. Druhá časť aktuálnej série zaznamenala aj rekord v zapojení sa súťažiacich v aplikácii. Interaktívny prvok relácie využilo až 27.521 divákov, čo je rekordný počet súťažiacich v rámci všetkých sérií Čo ja viem.
Nielen pre fanúšikov folklóru od začiatku januára vysiela Jednotka 3. sériu úspešnej šou Zem spieva. Jej štvrté pokračovanie sa v sobotu 25. januára stalo lídrom na trhu spomedzi nespravodajských relácií. Prezentáciu folklórnych súborov sledovalo 427.000 divákov s podielom na trhu 19,6 % v cieľovej skupine 12+. Vystúpenia ďalších folklórnych súborov si diváci budú môcť pozrieť opäť v sobotu, 1. februára na Jednotke v primetime.
Bohatý program pripravila RTVS aj pre fanúšikov športu, v týždni od 20. do 26. januára odvysielala Dvojka takmer 30 hodín športových prenosov. Na svoje si prišli najmä priaznivci lyžovania. Dvojka priniesla priame prenosy z biatlonu žien aj mužov a zo zjazdového lyžovania, v čase vysielania takmer všetkých pretekov bola Dvojka lídrom na trhu. Divácky najsledovanejšie boli nedeľné preteky super-G z bulharského Banska, v ktorých súťažila aj Petra Vlhová. Priemerná sledovanosť tejto časti svetového pohára bola 271.000 divákov s podielom na trhu 26,0 % v cieľovej skupine 12+ a celkovo si Dvojku počas pretekov zaplo až 493.000 divákov. Najúspešnejším priamym prenosom z biatlonu boli nedeľné preteky žien, ktoré si zaplo 351.000 divákov, priemerná sledovanosť bola 203.000 divákov s 12,4 % podielom na trhu v cieľovej skupine 12+.
Zdroj pre dáta sledovanosti: PMT/Kantar Slovakia