RTVS NEWS
Viaceré programy RTVS sa počas uplynulého víkendu tešili rekordnej sledovanosti
Piatkový primetime patril Jednotke. RTVS odštartovala 17. januára už 7. sériu úspešnej vedomostnej šou Čo ja viem, ktorá sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa. Šou s moderátorom Marcelom Merčiakom si pozrelo 490.000 divákov s podielom na trhu 23,3 % v cieľovej skupine 12+. Úspech počas prvého vysielania siedmej série zaznamenala aj aplikácia Čo ja viem. Počas relácie si kvíz pomocou mobilných telefónov zahralo takmer 24.000 Slovákov. Ide o najvyššiu účasť divákov úvodných častí zo všetkých sérií.
Pôvodný seriál Hniezdo si hneď pri spustení 12. januára pripísal rekordnú sledovanosť. Išlo o najúspešnejší štart seriálovej produkcie RTVS. Druhá časť prilákala k obrazovkám o 23.000 divákov viac. Hniezdo bolo v nedeľu 19. januára najúspešnejším programom RTVS. Seriál sledovalo 493.000 divákov s podielom na trhu 20,6 % v cieľovej skupine 12+.
Šport, najmä lyžovanie, patrí pravidelne medzi najsledovanejšie programy. Potvrdilo sa to aj uplynulý víkend, kedy bola Dvojka v čase vysielania pretekov Svetového pohára lídrom na trhu. Najviac divákov si pozrelo víťazstvo Petry Vlhovej v 2. kole obrovského slalomu žien v sobotu 18. januára. Priemerná sledovanosť 2. kola slalomu v cieľovej skupine 12+ bola 411.000 divákov s podielom na trhu 31,0 %, pričom ho videlo 621.000 divákov. Divákov zaujal aj biatlon, preteky žien v nedeľu 19. januára dosiahli sledovanosť 218.000 divákov s podielom na trhu 12,8%. Celkovo si Dvojku počas pretekov zaplo až 435.000 divákov. Bokom neostal ani mužský biatlon, ktorý v sobotu v priemere sledovalo 215.000 divákov s podielom na trhu 16,5 % v cieľovej skupine 12+.
Zdroj pre dáta sledovanosti: PMT/Kantar Slovakia