3. 1. 2020

VÝROKY ROKA

VÝROKY ROKA





„Učitelia si hladkajú brušká.“
Andrej Danko

"NATO je vojna."
Eduard Chmelár

„Ak niekto mieni takto stíhať Fica, mal by rozšíriť stíhanie na nás všetkých. Začínajú sa 50. roky a proti tomuto budeme bojovať.“
Martin Glváč

„Penťácky denník Sme a eseťácky Denník N sa otvorene hlásia k cieľu zničiť stranu Smer-SD. Na tento účel častokrát klamú, bezdôvodne obviňujú a neváhajú proti Smeru-SD a jeho predsedovi použiť akékoľvek krčmové reči. Tieto denníky nazývame v centrále Smeru Pat a Mat. Marian K. bol stíhaný pre ekonomickú trestnú činnosť už dávno pred vraždou novinára a jeho priateľky. Išlo o skutky, ktoré spáchal počas vlády Ivety Radičovej.“
Ján Mažgút, hovorca Smeru-SD

"Marian Kotleba nie je môj nepriateľ ani nepriateľ strany VLASŤ. Práve naopak. Keď budeme v parlamente, budeme úzko kooperovať. Mojim nepriateľom sú ultraliberálni úchyláci.
Slovenská republika nemôže v žiadnom prípade dovoliť, aby nám našu vlasť ukradli a vládli ľudia z bloku ultraliberálnych úchylákov."
Štefan Harabin

"Ahoj. Keďže sa Slávo správa ako kokot, tak si svoje veci musí riešiť sám, a za tejto situácie mu nemienim pomáhať. A Markízu budeme mať my a nie on."
Kočner Norbertovi Bödörovi

„Cez ESET ste sa dostali do mojich poznámok, lebo ESET kontroluje všetko, a ste si moje poznámky preposlali.“
Štafan Harabin

Snívalo sa mi s vami túto noc. Červenala som sa ráno."
Martina Ruttkayová
"Dajte si ľad."
Marian Kočner
"Ale, no tak, úsmev, Marian."
Martina Ruttkayová
"Šak sa smejem, ako si dávate ten ľad."
Marian Kočner
"Kam?"
Martina Ruttkayová
"Na čelo predsa."
Marian Kočner

"Hlina sa ide spájať feťákmi, pedofilmi, homosexuálmi a kanibalmi“
Štefan Harabin

"Si falošný, špinavec, buzerant. Ty mne nebudeš hovoriť, že som hajzel. Ja nemám papier na hlavu ako ty."
Andrej Danko

"Ty si predseda národnej rady? Predseda národnej rady povie v pléne poslancovi, že ty si buzerant?"
Igor Matovič

"Počúvam pojmy slina, slintoš a slintoviny. Kto je slina alebo slintoš?"
Ján Šanta ,prokurátor Úradu špeciálnej prokuratúry

"A vy ste dostali Nobelovu cenu? To je neuveriteľné. A prečo vám ju dali? IS je preč.Teraz sú tam Kurdi a ešte kto?Región veľmi dobre poznám".
Donald Trump Muradovej, ktorá bola jednou z tisícov jezídskych žien a dievčat, ktoré uniesli a k sexuálnemu otroctvu donútili príslušníci Islamského štátu, keď sa v roku 2014 zmocnili časti územia Iraku.

"Slovenské médiá predstavujú najväčšie nebezpečenstvo pre demokraciu“.
Robert Fico


"Ale 50 dní som ja nechcel, 50 dní si želal Robert Fico. Keď premiér Peter Pellegrini (Smer-SD) kritizuje 50 dní, tak nech zdvihne telefón a povie to Robertovi Ficovi. Pre mňa boli dôležité podnikové byty a minimálne dôchodky."
Andrej Danko