Televízne noviny, Počasie a mimoriadna relácia
s prezidentkou Čaputovou
najsledovanejšími programami utorka
Vynikajúco sa
darilo aj menším staniciam z portfólia skupiny Markíza, na Doma zabodoval
turecký seriál Cennet, Dajto bolo s popoludňajšími sitkomami v niektorých
časoch dokonca dvojkou na trhu.
Spravodajské relácie televízie Markíza aj v utorok, 7. apríla 2020, obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 si najväčší divácky záujem vyslúžili Televízne noviny, Počasie a spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia, ktorého vzácnym hosťom bola prezidentka Zuzana Čaputová.
Najsledovanejším
programom dňa v
rámci celého trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné Televízne noviny, ktoré dosiahli skvelý rating 10,6 % a trhový podiel 31,4 %.
Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si nenechalo ujsť celkovo 605-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti
patrilo nasledujúcej relácii Počasie,
ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nemenej výborný rating 10,4 % a trhový podiel 28,0 %. Aktuálne informácie o
počasí Markíza sprostredkovala 592-tisíc
divákom starších ako 12 rokov.
Z večernej programovej ponuky si jednoznačne najviac divákov zvolilo spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia, v
ktorom moderátor Michal Kovačič
diskutoval s noazaj vzácnym hosťom, prezidentkou Zuzanou Čaputovou. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia
mimoriadna relácia rating 8,8 % a trhový
podiel 22,0 %, pričom uzavrela trojicu najsledovanejších programov dňa.
Konkurenčné stanice v čase vysielania mimoriadnej relácie výrazne zaostali, relácia Nikto nie je
dokonalý zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,4 %
a seriál Kolonáda na Jednotke RTVS podiel na trhu 5,9 %. Zaujímavú debatu na
aktuálne témy súvisiace s pandémiou koronavírusu, do ktorej sa zapojili aj
bývalá ministerka zdravotníctva Andrea
Kalavská a infektológ Vladimír
Krčméry, sledovalo celkovo 480-tisíc
divákov vo veku nad 12 rokov.
Najsledovanejším
programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal nový turecký seriál
Cennet na obrazovkách televízie Doma. V cieľovej skupine
12-54 dosiahla včerajšia epizóda rating
2,3 % a trhový podiel 5,8 %, vychutnalo si ju dovedna 199-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Vynikajúco sa darilo aj
popoludňajším komediálnym seriálom na
stanici Dajto, obľúbení Priatelia
(rating 1,2 % / share 8,7 % a rating 1,3 % / share 8,3 % v CS
12-54) boli dokonca v čase vysielania dvojkou
na trhu, keď porazili aj šou Mama, ožeň ma!, ktorá na TV Joj v rovnakej
cieľovej skupine zaznamenala podiel na trhu 6,7 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v
obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným
trhovým lídrom celodenne (share 28,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00
(share 30,4 %).
Dáta sú uvedené v meraní
LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA