27. 11. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

 VÝROKY TÝŽDŇA



"S Michalom Gučíkom sa poznám viac ako desať rokov. Myslím, že sme sa spoznali v čase, keď som bol štátnym tajomníkom ministerstva vnútra. Našli sme si k sebe ľudskú cestu. Nemám veľa priateľov, som skôr odmeraný, ale on je jedna z možno štyroch, piatich osôb, s ktorými sa dokážem porozprávať o bežných ľudských veciach, problémoch a starostiach.“
Maroš Žilinka
 

 “Predtým, ako som tam prišiel mi bolo povedané, že to je samostatný trakt, kde je iný režim, ako v nemocnici a bez problémov tam môžem ísť, Prepáčte, ja to nebudem riešiť, keď som tam išiel, tak mi bolo povedané, že sa to považuje za samostatný trakt a nie nemocnicu. So žiadnym pacientom neprídem do kontaktu. Keď sa raz opýtam ľudí, ktorí to tam spravujú a povedia, že v tomto režime, tuto v tomto priestore to neplatí. Tak si to odkiaľ z prsta mám vycucať, že to tam platí? Ste normálni, prosím vás?” 
Igor Matovič