14. 9. 2021

Premiérový Pán profesor opäť exceloval a stal sa jasným víťazom pondelkového večera

 Premiérový Pán profesor opäť exceloval a stal

 



 sa jasným víťazom pondelkového večera


Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, v širšej cieľovej skupine 12+ patrilo pondelkové prvenstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny.


Rodinný komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza opäť potvrdil status mimoriadne obľúbeného diváckeho hitu. Druhá premiérová epizóda 3. série sa v pondelok, 13. septembra 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nová časť s názvom Influencerka dosiahla v cieľovej skupine 12-54 výborný rating 9,2 % a rovnako aj trhový podiel 27,6 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,9 % a film Pápež František: Modlite sa za mňa na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,1 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách včera prilákal k obrazovkám 417-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.

Suverénnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca úspešná reality šou Farma, pondelková premiérová epizóda si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,3 % a trhový podiel 22,3 %.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala relácia hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť 476-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 im patrila druhá priečka s ratingom 7,6 % a trhovým podielom 27,0 %. Podvečernému vysielaniu aj tento pondelok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,5 % a trhový podiel 26,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA