11. 10. 2021

RTVS ovládla víkendové televízne vysielanie

RTVS ovládla víkendové 

televízne vysielanie


Počas uplynulého víkendu ovládla televízne vysielanie v prime-time RTVS. Najsledovanejším sobotným programom sa stalo žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý, ktoré si nenechalo ujsť 596.000 divákov pri trhovom podiele 26,7 % v cieľovej skupine 12+. V nedeľu kraľovala sledovanosti nová šou Pečie celé Slovensko, ktorej prvá epizóda prilákala k obrazovkám Jednotky až 545.000 divákov pri trhovom podiele 24,7 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Žrebovanie očkovacej prémie sa počas uplynulého víkendu prvýkrát dostalo na obrazovky v novom vysielacom čase. V silnej konkurencii sobotného hlavného večerného vysielacieho času si však udržalo pozíciu najsledovanejšieho programu dňa, keď si ju zaplo takmer 600.000 televíznych divákov. Relácia dominovala aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 21,2 %. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 42.834 pozretí.

V nedeľu uviedla RTVS najočakávanejšiu novinku jesenného vysielania – šou Pečie celé Slovensko. Novinka prilákala k televíznym obrazovkám vyše pol milióna divákov, pričom sledovanosť mala počas vysielania stúpajúci trend a ku koncu premiérovej prvej epizódy ju sledovalo až 633.000 divákov a stala sa najsledovanejším program dňa.

V nedeľu na poludnie si diváci nenechali ujsť ani diskusnú reláciu O 5 minút 12 na Jednotke Sledovalo ju až 344.000 ľudí pri trhovom podiele 27,1 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.

Diváci si pozreli aj obľúbené zábavné relácie. V piatok neskôr večer prilákala k obrazovkám Dvojky talkšou Adely Vinczeovej Trochu inak s Adelou 54.000 divákov pri trhovom podiele 2,9 % v univerzálnej cieľovej skupine. V sobotu lákala Jednotka divákov po žrebovaní očkovacej prémie novou epizódou satirického seriálu Pumpa, ktorú si pozrelo 221.000 divákov pri trhovom podiele 11,3 % a talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo až 239.000 divákov pri trhovom podiele 15,6 % v cieľovej skupine 12+.

RTVS lákala divákov počas uplynulého víkendu aj športovými prenosmi. V piatok večer ponúkla na Jednotke futbalový kvalifikačný zápas na MS 2022. Duel slovenskej reprezentácie s Ruskom sledovalo 363.000 divákov pri trhovom podiele až 18,9 % v cieľovej skupine 12+. Dvojka odvysielala v piatok podvečer v rámci rozšírenia prenosov z najvyššej domácej hokejovej súťaže zápas HK Dukla Trenčín s HK Poprad, ktorý si nenechalo ujsť 40.000 divákov pri trhovom podiele 2,6 %. Nedeľný večer patril na Dvojke futbalu. Finálový duel španielska s Francúzskom v rámci Ligy národov sledovalo až 138.000 divákov pri trhovom podiele 7,5 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA