27. 12. 2021

Markíza žala úspechy aj počas Vianoc, zabodovali kultové klasiky i atraktívne premiéry

 Markíza žala úspechy aj počas Vianoc, 

 



zabodovali kultové klasiky i atraktívne premiéry

Najsledovanejším programom z vianočnej ponuky televízie Markíza sa mimo spravodajstva stal sobotný premiérový rodinný film Rozprávková cesta koníka Hrbáčika.


Televízia Markíza pripravila pre svojich divákov počas uplynulých Vianoc naozaj pestrú programovú ponuku, ktorá bola doslova nabitá dnes už kultovými rozprávkami a rodinnými filmami, ako aj atraktívnymi premiérovými titulmi.

Na Štedrý deň, v piatok 24. decembra 2021, si z bohatej programovej nádielky TV Markíza najviac divákov zvolilo o 20:55 hod. legendárny český film Pelíšky, ktorý je už neodmysliteľne spätý s obdobím Vianoc. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahol excelentný rating 11,0 % a trhový podiel 22,7 %. Hviezdne obsadenú trpkú filmovú komédiu si nenechalo ujsť 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Fanúšikom podvečerného seriálového hitu Oteckovia sa ten pravý sviatok začal o 18:45 hod. vďaka premiére špeciálnej vianočnej epizódy s názvom Oteckovia - Vianočné prekvapenie. V čase vysielania bola jednotkou na trhu, keď v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vynikajúci rating 10,7 % a nadpriemerný trhový podiel 26,6 %. K obrazovkám TV Markíza pritiahla celkovo 448-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o najsledovanejší štedrovečerný program trhového lídra.

Státisíce divákov si spolu s obľúbenými tvárami TV Markíza krátko pred 19:00 hod. zaspievalo pesničku Najkrajšie Vianoce od kapely IMT Smile, ktorej prerábku sprevádzal aj krásny vianočný videoklip. V cieľovej skupine 12-54 si jeho televízna premiéra vyslúžila skvelý rating 8,9 % a trhový podiel 21,8 %.

Už tradične zabodovala aj legendárna vianočná rozprávka Perinbaba, ktorá bola v čase od 16:45 hod. suverénnym trhovým lídrom, keď si v cieľovej skupine 12-54 pripísala výborný rating 10,1 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,4 %. Sviatočný podvečer v jej spoločnosti strávilo 418-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Prvý sviatok vianočný, sobota 25. decembra 2021, patril veľkej slovenskej premiére nového ruského rozprávkového príbehu s názvom Rozprávková cesta koníka Hrbáčika. Tento nádherný film sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V cieľovej skupine 12-54 išlo zároveň o druhý najsledovanejší tohtoročný film na obrazovkách TV Markíza s vynikajúcim ratingom 11,6 % a trhovým podielom 24,7 %. Celkovo si ho vychutnalo 506-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa vo sviatočnú sobotu stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala excelentný rating 13,0 % a nadpriemerný trhový podiel 27,5 %. Aktuálne informácie o počasí si v tento deň nenechalo ujsť až 713-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Štvoricu najsledovanejších sobotných programov uzatvárajú ďalšie večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,0 % / share 25,0 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 10,5 % / share 22,1 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo 602-tisíc divákov a čerstvé športové spravodajstvo 524-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na čele rebríčka sledovanosti menších staníc kraľovala televízia Doma s vianočným romantickým filmom Popoluška, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol skvelý rating 2,2 % a trhový podiel 4,6 %.

Aj na Druhý sviatok vianočný, v nedeľu 26. decembra 2021, si najsledovanejší program dňa v cieľovej skupine 12-54 pripísala TV Markíza vďaka večernej relácii Počasie, ktorá zaznamenala rating 10,7 % a trhový podiel 23,5 %. Aktuálnu predpoveď počasia sprostredkovala 603-tisíc divákom starším ako 12 rokov pri obrazovkách.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA