31. 10. 2005

CAPITO ?

CAPITO ?
Z. CZOBOROVÁ: Zdenka Studenková bola vždy pre mňa veľkou osobnosťou BRATISLAVA 29. októbra Pre známu slovenskú fitnesku Zoru Czoborovú bola herečka Zdenka Studenková vždy veľká osobnosť a to aj v čase, kedy ju nepoznala osobne. "Keď som Zdenu spoznala aj v súkromí, prišla som na to, že je to skvelá baba, silná osobnosť s charizmou, nebojí sa postaviť za svoj názor a povedať čo si myslí," uviedla pre agentúru SITA. Podľa nej má Zdenka rada hlavne ľudí, ktorí sú k nej úprimní. Neznáša naopak pokrytcov: "Nemá ich problém v sekunde zmietnuť nielen slovom, ale aj pohľadom a gestom. To sa mi na nej páči. Je len veľmi málo žien, ktoré sa prebíjajú životom tak ako sa prebíja Zdenka." SITA CAPITO ? Lebo ja tej správe a jej zmyslu necapito. Najskôr som sa ľakol, že Studenková zomrela.