1. 11. 2005

Ospravedlnenie

Ospravedlnenie
Týmto sa ospravedlňujem ladislavovi Strakovi, že som mu na poslednej rade STV oponoval . V rámci diskusie o aktuálnom vysielaní Ladislav Straka hovoril o hrubom zneužití verejnoprávnej STV voči JUDr. Ficovia . Za zneužtie považoval výrok Š. Hríba moderátora relácie Pod lampou: ..budeme rozoberať „Hrozbu Fico“... Oponoval som mu, že nepovažujem vyslovenie tohto spojenia za problém, Štefan Hríb otvoril iba tému, ktorá dlhodobo rezonuje; problém som videl skôr v prepojení na Štefana Hríba na iné médiá. Potom som si kúpil časopis Týždeň a zahanbil som sa. Áno , bolo to cielená a pripravovná kampaň a hrubé zneužitie verejnoprávnej televízie. A súhlasím s Richardom Rybníčkom, že " napojenie Š. Hríba na časopis Týždeň je predmetom diskusie." Urýchenej. Sanchez Illich Ramirez CARLOS