7. Medzinárodný filmový festival Bratislava

"Tento rok sa bude o priazeň medzinárodnej poroty uchádzať okolo 17 filmových titulov," povedal Nágel. Tohtoročnou novinkou bude sekcia Národné hity. Filmy zaradené do tejto sekcie museli splniť jediné kritérium, vo svojej krajine mali byť najnavštevovanejšími.
"Naším cieľom je aj dostať festival do ulíc, do povedomia širokej verejnosti. Preto sme tento rok pripravili dva projekty na spropagovanie podujatia," uviedol Peter Švec, hovorca spoločnosti Heineken Slovensko, ktorá je opäť generálnym partnerom festivalu.
Prvý projekt odštartuje 10. novembra. Televízny štáb bude vždy od štvrtka do soboty navštevovať vybrané podniky a návštevníkom bude klásť rôzne otázky z oblasti filmu a kinematografie. Súťažiť sa bude o reklamné produkty a vstupenky na predstavenia.
Cieľom druhého projektu s názvom Zaži dotyk slávy, je nakrútiť čo najlepší amatérsky reklamný spot. "Prvých päť najlepších spotov získa finančnú odmenu od 200 do 1 000 eur, ďalších päť reklamné produkty," dodal Švec.
Vstupné sa tento rok bude pohybovať od 59 do 99 korún. Predpredaj vstupeniek sa začne 26. novembra.
Počas uplynulých šiestich ročníkov sa na festival prišlo pozrieť viac ako 175 tisíc návštevníkov. Diváci videli 957 filmových snímok, 110 videoklipov a 1 470 projekcií .
Viac INFO