19. 1. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA- málo nás !

„Hovorili sme to s Norou aj na tlačovke, my sa nikam pchať nemusíme. A to, že nevyšla spolupráca s televíziou JOJ, o ktorej sme už vopred silno pochybovali, pretože sa nedialo nič, čo by nasvedčovalo príprave relácie, nás netrápi. Vedeli sme, že vo veci je nejaký háčik, a tak sme sa sami poistili tým, že sme zmluvu s Pročkom podpísali zámerne nesprávne. Ja tam, kde sa mala podpísať Nora a ona zase na moje miesto.Je nám dobre tak, ako práve je, nemáme prečo riešiť Pročkov výstup alebo nešťastných ľudí v televíziách." Braňo Mojsej

"Vraj sme pozvaním Eugena Kordu postupovali hrubo neprofesionálne, vraj sme zneužili STV na svoje záujmy, vraj sme dokonca porušili zákon. Hovorí to Radim Hreha, hoci on, nie my ustupujeme politikom, keď odvoláva ľudí, čo je najvážnejšie porušenie zákona o STV, aké si viem predstaviť. Hovorí to aj šéfka Syndikátu novinárov, pre mňa neznáma žena, ktorá má zrejme zastupovať moje práva, ale zastupuje len svoju úbohú funkciu. A hovorí to aj šéfka Rady pre vysielanie a retransmisiu, pani Valéria, ktorej som dovtedy rozumel, tej Rady, ktorá má byť znepokojená odklonom STV od svojho základného poslania, no trápi ju len fakt, že sme o tom chvíľu slobodne hovorili." Štefan Hríb