26. 10. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Tak ako zahraniční astronauti majú svoju vieru, my veríme v komunizmus, ktorý nám dodáva duchovnú podporu a silu. Nemodlíme sa tak ako naši kolegovia zo zahraničia. Spoločná viera nás včas zjednocuje a pomáha dosiahnuť náš spoločný cieľ. Vesmírni komunisti by vykonávali také isté aktivity ako ich stranícki kolegovia na Zemi. " Jang Li-wej, prvý čínsky kozmonaut "Štvrtková hodina otázok sa zmenila na politické školenie mužstva. " Pavol Minárik

„To nie je žiaden škandál. Nechajte trošku toho nášho Janka aj žiť, veď každý človek chodí po reštauráciách.“

Marian Janušek, minister výstavby a regionálneho rozvoja

"Fico klame a vláda kradne. "

Mikuláš Dzurinda

"Kaplický degraduje jiné názory. Že se tím - jako obrovský precedent - vychyluje kyvadlo demokracie k postdemokracii, je zjevné též."

Václav Klaus

" Premiér Robert Fico sľúbil, že dôchodcovia dostanú vianočný príspevok aj keby mal predať budovu Úradu vlády aj s pozemkom. Minulý rok sa vyplatil ku kresťanským Vianociam, tento rok sa vyplatí k pravoslávnym." Viera Tomanová

"Opakujem, babička, ktorá ma údajne zbožňuje, o mne od chvíle, keď mi vynadala do kuriev, nič nevie. Ak, tak len sprostredkovane. Jaguára som dostala od otca na Vianoce a ani omylom nestál tri milióny. Na súde som bola maximálne objektívna a nestranná. Na základe všetkého zverili deti do otcovej opatery. Uňho sú lepšie predpoklady na ich výchovu. Nielen finančné, ale predovšetkým domáca pohoda, ktorá tu teraz vládne. Ja chcem len jediné: aby moji súrodenci vyrastali v pokojnej rodinnej atmosfére bez hádok a hysterických výstupov. Nič viac a nič menej. Moja matka deti používala iba ako nástroj na vydieranie otca. Keď od nej prídu, sú ako vymenené. Vždy na deti kašľala a kašle na ne do dnešného dňa. Keď sú u nás, ani len nezavolá, či je všetko v poriadku, ako sa majú. Ja som dôkaz toho, aká v skutočnosti je."

Lucia Olešová

"Nenávidím svojho sudcu. Je podlý a jednoducho starý prd.“

Britney Spears

"Bríza zabezpečuje určitú krížovú kontrolu."

Miroslav Jureňa, minister pôdohospodárstva

"Vladimír Mečiar sa správa ako výpalník a Robert Fico púšťa perie. Mečiar vymenil pacientov, lekárov, zdravotné sestry a aj Milana Urbániho za vlastné kšefty, zrejme za lukratívne pozemky pod Vysokými Tatrami a jediné, čo ešte nemajú doriešené je, aká bude cena za tento kšeft. Preto sme nehlasovali ani o jedenástej a preto nehlasujeme ani teraz. Budeme hlasovať, až tento kšeft bude uzavretý. "

Mikuláš Dzurinda

"Určite sa pamätá na nezávislosť týchto inštitúcií, aby táto nezávislosť nebola znehodnotená, ale hovorím. V tejto chvíli prebiehate, lebo hovoríte o gombíkoch a nemáte kabát."

Dušan Jarjabek

„Ak by mal Ján Šmihula sebe kúsok cti, tak už tu nie je.“

Eduard Chmelár

" Aké nedostatky a dokedy má Šmihula odstrániť, ak z nedávnej analýzy Stanislavy Benickej vyplýva, že by mal odstrániť sám seba ?“

Miroslav Kollár

"Cítim sa dobre, konečne zvíťazila spravodlivosť. Som nevinný." Jozef Majský