Dobrý obchod
"Keď sme Slepé lásky vyrábali, projekt ležal v STV rok bez odpovede. Po výzve dokumentaristov sme film televízii ponúkli so zámerom rokovať o tom, aby sa STV stala jeho mediálnym partneromTo znamená, že by lacno zakúpila licenciu na odvysielanie s tým, že by podporila promo kampaň k slovenskej kino distribúcii filmu. Napriek ochote vtedajšej šéfdramaturgičky Yvonne Vavrovej a šéfky akvizícií Alice Činčárovej sme sa nedohodli s obchodným oddelením. Ponúklo nám len veľmi málo spotov, iba na Dvojke a v neistých časoch. Na stretnutí s akvizičným oddelením som uviedol, že po tom, čo film prejde festivalmi, by mohol zaujať aj najširšie slovenské televízne publikum a že jeho cena je určite vyššia ako tá, ktorú nám zaň ponúkli. Po festivale v Cannes sa akvizičné oddelenie ozvalo s nezmenenou, z nášho pohľadu nízkou sumou za film.“
Marko Škop o filme Slepé lásky v Pravde