30. 7. 2008

SLOVAK RADIO NEWS

SLOVAK RADIO NEWS
Slovenský rozhlas tvrdí, že zaznamenáva dlhodobo výraznejší záujem klientov o reklamu v jednotlivých jeho rádiách. --Podľa Miriam Kittler, obchodnej riaditeľky a konateľky Media SRo, bol v II. polroku 2007 záujem klientov o reklamu v Slovenskom rozhlase oproti I. polroku 2007 vyšší o 150%. „V I. polroku 2008 zaznamenal Slovenský rozhlas dokonca až 181% medziročný nárast príjmov z reklamy,“ uviedla Kittler. Exkluzívnym zástupcom Slovenského rozhlasu v predaji reklamného času a v marketingových aktivitách je dcérska spoločnosť SRo – Media SRo, s.r.o. Tá za I. polrok 2008 zaznamenala 163% nárast obratu v porovnaní s I. polrokom 2007. Klienti podľa Kittler oceňujú možnosť kombinácie cieľových skupín formou vysielania vo viacerých rádiách Slovenského rozhlasu. „Mix poslucháčov Rádia Slovensko, Rádia Regina a Rádia _FM v sebe zahŕňa cieľovú skupinu poslucháčov mnohých zadávateľov reklamy. Teší nás, že sme zaznamenali výrazný nárast klientov, ktorí sú spokojní s odozvou reklamy v Slovenskom rozhlase,“ dodáva Kittler.