9. 8. 2008

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS
Televíziu pozeralo za prvý a druhý štvrťrok tohto roka 90 percent Slovákov, čo predstavuje viac ako štyri milióny divákov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index, ktorý uskutočnila spoločnosť Median Sk v období 7. januára až 22. júna. Najvyššiu popularitu dosiahla Televízia Markíza - 66 percent. Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 29 percentami. Nasleduje Dvojka (6%), Prima TV (5%), Nova a TA3 (4%). Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú RTL Klub s troma percentami, ČT1 a TV2 s dvojpercentnou sledovanosťou. Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera„ predstavuje 74 percent. Poradie otvára Rádio Expres s 23 percentami, ďalej nasleduje Rádio Slovensko (18%), Fun rádio (14%). S ôsmimi percentami sa na štvrtej priečke umiestnili Jemné melódie a piatu obsadilo Rádio Regina (7%). Na šiestom mieste je rádio Okey s rovnakým počtom percent a siedma priečka patrí Rádiu Viva (4%). Prieskum bol urobený na populácii vo veku 14-79 rokov.
Copyright © TASR 2008