4. 12. 2008

STV NEWS

STV NEWS
Hudobno-zábavná show zo Starej tržnice k jubilejnému 10. ročníku charitatívnej zbierky Hodina deťom sa skončila nad všetky očakávania. Boli sme svedkami jedinečného trojhodinového živého televízneho vysielania. Spojilo známe tváre a všetkých ľudí dobrej vôle, aby prispeli deťom a mladým ľuďom, ktorí nemajú toľko šťastia a potrebujú našu pomoc. Ďakujeme fantastickým divákom, ktorí vyzbierali rekordnú sumu 13.347.579 Sk. Tým sa podarilo prekonať hranicu netradičnej stávky - 10 miliónov Sk - a v priamom prenose dvaja moderátori svoj sľub divákom aj splnili. Dano Dangl sa dal ostrihať dohola a Petra Polnišová sa predviedla v trikote ... Na ťahu sú teraz ich ďalší ôsmi kolegovia. Naše veľké poďakovanie patrí organizátorovi - Nadácii pre deti Slovenska, ďalej najmä tvorcom, ktorí program show Hodina deťom pripravovali s láskou a zanietením niekoľko mesiacov, účinkujúcim a moderátorom zo všetkých televízií za vytvorenie neopakovateľnej atmosféry. Na pódiu išli doslova s kožou na trh, čím prekvapili nielen divákov, ale aj samých seba. Bolo fantastické sledovať, ako včera večer padali bariéry a všetci účinkujúci a tváre štyroch najsledovanejších televízií vystúpili bez nároku na honorár. Spojili sa, aby pomohli a inšpirovali divákov k podpore Hodiny deťom. Hudobno-zábavná show Hodina deťom 2008 je už po tretíkrát vysielaná na obrazovkách STV. Tento rok dosiahla najväčší priemerný podiel na trhu 23,2 % v histórii vysielania na STV (a merania sledovanosti peoplemetrami) a druhý najväčší priemerný počet divákov 353-tisíc (minulý rok Hodina deťom 2007 - 406-tisíc divákov). Viac ako po minulé roky bol event sledovaný v cieľovej skupine 40-ročných (35 - 44), ľudí s vyšším vzdelaním, tiež u ľudí z väčších miest (nad 50-tisíc obyvateľov) a divákov z Bratislavského a Banskobystrického kraja. Rekordné podiely na trhu dosiahla tohtoročná Hodina deťom po skončení programu Modré z neba na TV Markíza, od 21:45 až do skončenia 23:25 bola trhovým lídrom s podielom stúpajúcim od 30 % až k neuveriteľným takmer 50 % v závere programu. Súbežne s Hodinou deťom vysielala TV Markíza spomínané Modré z neba (podiel na trhu 45,9 %) a český seriál Súkromné pasce (19,6 %), TV JOJ Panelák (21,4 %), C.S.I.: Las Vegas (18,4 %), Kosti (26,1 %) a De Facto (21,2 %). Zdroj : STV