3. 6. 2010

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS
Uznávaný šéfkuchár Bob Blumer, známy z televíznych relácií The Surreal Gourmet či Glutton for Punishment, predstavil v stredu v Bratislave svoje kulinárske umenie slovenským prominentom. Podobné podujatie plánuje v najbližšom čase pripraviť aj v susednej Českej republike. Výsledkom by mal byť kulinársky program práve z česko-slovenskej oblasti. "Mala by to byť séria jeho relácií, myšlienku máme rozpracovanú, ale je to ešte vo hviezdach," uviedol Blumerov zástupca pre Slovensko a Českú republiku Pavol Kelley. Ako ďalej prezradil v rozhovore pre agentúru SITA, reláciu by mala vysielať jedna z najsledovanejších televízií na Slovensku, pravdepodobne v koprodukcii s niektorou českou stanicou. Svetoznámy šéfkuchár plánuje okrem televíznych projektov aj vydanie ďalšej kulinárskej knihy. Tá bude obsahovať kuriózne zážitky z jeho 15-ročnej kariéry, ako aj najlepšie recepty. Publikácia sa bude volať Glutton For Pleasure. "Kniha bude opakom jeho šou Glutton for Punishment, čo v preklade znamená prácu, pri ktorej si toho niekto na seba nakladá príliš veľa. V televíznej šou prekonáva svetové rekordy a rekordmanov, ale najmä sám seba. Táto publikácia bude však o niečom príjemnom, čo prináša potešenie," vysvetlil Kelley. Kuchárska kniha by mala vyjsť v Spojených štátoch amerických v októbri, objaviť by sa mala tiež na slovenskom aj českom trhu. "Bobovi sa Slovensko veľmi páči a rád by sa sem vrátil," uzavrel zástupca známeho rodáka z Kanady. Ten v rámci niekoľkodňového pobytu na Slovensku nevynechal ochutnávku slovenskej kuchyne, z ktorej mu najviac učarovali bryndzové halušky so slaninkou.
Britská mediálna spoločnosť GroupM predpokladá v priebehu tohto roka rast reklamného trhu o 4,2 %. V segmente televíznej reklamy očakáva rast o takmer 11,6 %. Príjmy z reklamy vo Veľkej Británii by mali v tomto roku poskočiť v dôsledku značného zvýšenia výdavkov na televíznu reklamu, uviedla vo štvrtok britská mediálna spoločnosť GroupM, ktorá predpokladá rast reklamného trhu o 4,2 %. V segmente televíznej reklamy očakáva rast o takmer 11,6 %. Reklama v celoštátnych denníkoch a rozhlasových staniciach by tiež mala výrazne posilniť, keďže zadávatelia reklamy, ktorí obmedzili výdavky počas recesie, sa vracajú na trh. "Aj pri raste na úrovni 11,6 % v priebehu roka 2010, však budú príjmy televízií nižšie ako v roku 2008," uviedla GroupM. Vzhľadom na nízku medziročnú porovnávaciu základňu GroupM predpokladá, že rast príjmov za reklamu bude dvojciferný až do septembra. V posledných mesiacoch roka by medziročný rast príjmov podľa jej prognózy mal byť na úrovni zhruba 3 %. Trojpercentný rast príjmov predpokladá aj v roku 2011.
© 2010, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.