4. 6. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"V tejto súvislosti by som si dovolil citovať niekoho, kto je považovaný za diktátora, veľkého a mocného diktátora - Benita Mussoliniho ´Vravia o mne, že ja mám moc, no to nie je pravda.. Jediné, čo viem, je, že dokážem svojmu koňovi nakázať, či pôjdeme doprava, alebo doľava ." Silvio Berlusconi

„Obzvlášť pozdravujem zúfalca, ktorý sedí na Úrade vlády.Informácie, ktoré zverejnil Bohumil Hanzel, sú autentické, pretože idú zvnútra strany. Ak sa preukážu, niekomu hrozí niekoľko rokov basy. Na Ficovom mieste by som bol aj ja nervózny. Musí sa veľa potiť, keď si spomenie na to, odkiaľ zobral 284 miliónov korún na svoju kampaň Poď diskutovať, zbabelec!“ Richard Sulík

“Som šokovaný. Dvadsať rokov od pádu komunizmu sú slobodné médiá znovu umlčiavané. A nielen štátom. Súkromné televízie Markíza a Ta3 odmietli odvysielať riadne zaplatenú inzerciu časopisu .týždeň, v ktorej sme vyzvali ľudí voliť. Verím, že sloboda zvíťazí nad strachom a poslušnosťou.” Štefan Hríb

"Vyniesol som vrecúško so smeťami do smetného koša. Dobehli novinári, ukradli vrecúško a išli preč. Teraz asi študujú, že čo som pil večer, čo som jedol večer. Môžem vás ubezpečiť, že sú premiéri v Európskej únii, ktorí vôbec nechodia do televízií. Niekedy to vyzerá tak, že my naháňame televíziám peniaze." Robert Fico

"Pán, o ktorom hovoríte a ktorého meno nebudem ani radšej spomínať, nebol niekoľko dní v televízii a v médiách, je z toho veľmi nervózny, tak teraz vymýšľa ďalej. Do obálky môžem dať aj denníky Sme a Nový Čas a môžem to odovzdať pod hlavičkou, že ak by sa mi náhodou niečo stalo, tak tu máte denník Nový Čas a Sme, si ho potom prečítajte, potom z toho robte nejaké závery. Tri týždne nás niekto trápi s úplne nezmyselnými obvineniami, so zdrapmi papiera, bez toho, aby ktokoľvek predložil čokoľvek - jednoducho je to súčasť akéhosi predvolebného súboja, na ktorý sa pán XY nechal nahovoriť . Dobre vieme, že XY a Hort robia veľký biznis s SDKÚ spoločne v Trenčianskom kraj .O pánovi XY je dostatočne známe, že každý rok organizuje kabaret pre svojich zamestnancov vo svojej firme - v rámci posledného kabaretu sa aj vyzliekol donaha . Je to úplne smiešne, je to úplne trápne. Naše financovanie je absolútne v poriadku, nikto nič nepredložil." Robert Fico

„ František Mikloško je chudák. Každý si to myslí, len to nikto nepovie Každý nech si rozmyslí, či chce byť Slovákom, Kanaďanom alebo Papuáncom. Máme mať piatu kolóniu v štáte, keď sto ľudí chce občianstvo v Kanade, alebo Austrálii. To nám za to nestojí.“ Ján Slota

„Vladimír Mečiar z toho dúchania do pahrieb rozdúchal krásnu vatru slovenskej zvrchovanosti... Preto vás prosím, za slovenských spisovateľov, dajte svoj hlas osmičke." Stanislav Háber

"Sledujú títo farári, s kým sa chce KDH spolčiť? S SaS, ktoré otvorene hlása presadzovanie manželstiev homosexuálov a zavedenie drog. Majú to trošku pomýlené." Ján Slota

„ Tabuľa stála okolo tisíc eur. Sme dali nejakému kamenárovi, dali sme text a on to napísal. Podstatné je, aby tá mierová zmluva platila a aby sme neprišli o Slovensko." Ján Slota