18. 1. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Sú to tri sudkyne, feministky a komunistky, jasné? Sú to sudkyne z Milána, ktoré ma prenasledujú od roku 1994."
Silvio Berlusconi


„Močením súčasne so sprchovaním sa ušetrí množstvo čistej vody a je to osožné pre životné prostredie a ja sám to už úspešne praktizujem.“
Bert Wassink ,člen mestskej rady v holandskom meste Aa en Hunze


„Vzhľadom na to, že denník SME pravidelne venuje kultúre maximálne jednu stranu (kým naša nezisková organizácia a iné subjekty prinášajú do Košíc veľké množstvo špičkových umelcov a rozvojových projektov), mi pripadá absurdné plytvanie vzácneho mediálneho priestoru mienkotvorného denníka venovať sa tejto téme a takto formulovaným otázkam.“
Ján Sudzina Riaditeľ projektu Košice Európske hlavné mesto kultúry



„Ja nehovorím o Ivanovi Gašparovičovi, hovorím o funkcii prezidenta Slovenskej republiky. Čo ten prezident ukradol päť miliárd dolárov alebo eur alebo niekoho zavraždi ? “
Robert Fico

 „ Keď sa Petr  bozkával s Janou Kirchner, to som si trhala vlasy. Žiarlim. A ty to vieš, A urobil si to! Tu ide o to, že ty by si dokázal zviesť aj Pannu Máriu." Nemienim len kvôli materskému pudu zháňať oplodňovateľa, aby som po sebe niečo zanechala. Mohla by som vysadiť tabletky, ale to by nebolo fér.  Predstava, že by si chodil s frigidnou starou pannou, je strašná. Veď vieš, že keby sa niečo stalo, tak ťa neprežijem ani o týždeň. Kým tu budeš, som šťastná, a potom si niekde na Vyšehrade sadnem pod prvú lipu, napchám do seba prášky, zapijem ich whisky a nebudem ...."
Kateřina, o 48 rokov mladšia milenka Petra Hapku
 

„Ja som musel odísť z Bratislavy vo štvrtok a piatok, lebo som chcel ísť medzi normálnych ľudí. A normálni ľudia sú veľmi znepokojení, kam toto všetko opäť smeruje, ako je možné, že opäť sa ide nastaviť ten istý recept na boj s vládou, recept nestability a robenia zla za každú cenu.“
Robert Fico

Práve mi volal kamarát, že ako a kedy idem na Ples v opere. Keby nevolal, tak by som aj zabudol, že dnes je najväčšia malomeštiacka maškaráda na Slovensku. Panoptikum, ktoré je vážne niečo, čo sa snáď dá vidieť len v Bratislave. Celebrity proste držia pokope, som rád, že tam nebudeme. Bol som na dvoch takých plesoch a zdá sa mi to snobské. Také, že všetci sa hrajú na to, čo nie sú. Kedysi to do Bratislavy patrilo. Za čias Rakúsko-Uhorska. Pozvú Desmod, Karla Gotta... Keď sme na plese, sme nóbl, tak tancujme! Potom sa aj tak 3/4 ožerie, napití tučniaci idú z plesu a noblesa je kde? Je tam tlačenica. Budova je síce nádherná, ale nevhodná na túto udalosť. Ľudia nemajú stoly, iba pár vyvolených. Čudné je to. Keď som si chcel dať cigaru, tak som strávil polovicu večera pri dverách. Veľa ľudí, čo tam chodí, si vážim, ale nepáči sa mi to.“
Fedor Flašík
  

 „Pamätám si roky, kedy na tú maškarádu chodil. Viem, že tu bol veľakrát. Keď mu to nevadilo vtedy, prečo mu to teraz prekáža? Neviem.
Boris Kollár

 

"Hlava je v poriadku, nemám tam nič, akurát, že mám tie nárazy.“
Štefan Harabin
  


 „Dobrý den, inzerujeme jen v nezávislých médiích, nikoli pobočkách volebních štábů. Vyřaďte si prosím naši adresu z vaší databáze.S pozdravem ktéé tomof muj, ktééé tomof muj “.
Václav Klaus mladší


"Už som sa bál, že konské pólo nebude. Ale bude. Táto výborná správa ma zastihla dnes a už sa neviem dočkať, kedy sa tam pôjdem pozrieť.
Keďže poznám dobre reálie prostredia, v ktorom sa bude festival márnosti Konské pólo organizovať, napadlo ma, že môže dôjsť priam k ideálnemu spojeniu dvoch akcií. A ich synergický efekt bude dôkazom pre celú Európu, že my tu na Slovensku nie sme žiadni trochári.
Miesta je tam dosť. Zorganizujem preto počas akcie konského póla aj Rómsky bašavel. Priamo v susedstve. Bude to super. Návštevníci sa môžu navzájom navštevovať, kontaktné pracovníčky J&T banky môžu priamo na bašaveli zriadiť niekoľko klientskych účtov, predajcovia norkových kožuchov až po zem si prídu na svoje.  Bude to dobré. Som o tom presvedčený. Teším sa."
Alojz Hlina