20. 9. 2013

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS




Spoločnosť GLORY Sports International získala práva na podstatnú väčšinu programovej ponuky K-1, jedného z najznámejších propagátorov kickboxu v histórii tohto športu. Táto nová akvizícia bude znamenať, že celkový počet kickboxových programov v portfóliu spoločnosti GSI narástol na 3 000. Spoločnosť GSI je sama producentom obsahu a poskytuje programy do viac než 170 území. GSI si nedávno zabezpečila hlavný obchod týkajúci sa distribúcie televíznych programov v Spojených štátoch s televíziou SPIKE TV (ktorá patrí pod spoločnosť Viacom). Prvá udalosť bude mať premiéru v sobotu 12. októbra 2013. Turnaj Glory 11 Chicago sa bude vysielať NAŽIVO v hlavnom vysielacom čase zo štadiónu Sears Centre v Hoffman Estates o 21.00 hodine východného času. Scott Rudmann, člen správnej rady spoločnosti GLORY, povedal: "Sme veľmi radi, že sme úspešne získali podiel vo Fuji TV z katalógu K-1 a že sme do knižnice spoločnosti GLORY pridali väčšinu historických záznamov K-1."
      Konkrétne spoločnosť GLORY získala práva po krachu spoločnosti FEG, ktorá je bývalým promotérom K-1 v Japonsku. Balík s právami zahŕňa udalosti K-1 vysielané prostredníctvom Fuji TV v Japonsku a zahŕňa finále K-1 Grand Prix z rôznych miest celého sveta od roku 1993 – 2006 a neskôr.
      Záznamy K-1 dopĺňajú existujúcu knižnicu spoločnosti GLORY, ktorá zahŕňa katalógy programov It's Showtime, Nikko, United Glory a programy produkované spoločnosťou GLORY a tiež živé zápasy. Tieto historické turnaje teraz patria všetky pod značku GLORY. Andrew Whitaker, generálny riaditeľ spoločnosti GLORY Sports International, dodal: "S nasledujúcim debutom programov GLORY v televízii SPIKE TV a ďalších televíznych programov v USA, spoznajú fanúšikovia bojových športov, prečo je GLORY najhorúcejšou novinkou v oblasti bojových športov."




Zo všetkých reklamných médií zaznamenajú mobilné technológie počas nasledujúcich rokov najväčší rast. Tvrdí to telekomunikačný expert Tomi T. Ahonen. "Dnes tvorí celkový podiel reklamy na mobilných zariadeniach takmer 3 % v rámci celého sveta. Viac ako 10 % výdavkov na reklamu sa dáva na internet," povedal dnes v Bratislave na konferencii Mobilný Marketing 2013 Ahonen. Podujatie zorganizoval denník Hospodárske noviny a spoločnosť mSolutions.
      Podľa Ahonena bude v nasledujúcich rokoch rásť záujem spoločností o reklamu prostredníctvom zariadení ako mobilný telefón či tablet. Dôvodom je, že podiel času a pozornosti, ktorý užívatelia venujú týmto zariadeniam, nezodpovedá výdavkom na reklamu. Tento pomer by sa mal však časom dostať do rovnováhy. "Povedzme, že za päť alebo desať rokov odteraz bude podiel mobilnej reklamy blízko ku 8 až 10 %," predpovedá Ahonen.
      Ako však upozornil, súčasný model mobilnej reklamy a marketingu je len kópiou toho, čo sa deje na internete, v televízii či v printových médiách a pre mobilné zariadenia je nevyhovujúci a brzdiaci. "Takýto spôsob dobre nefunguje. Musíme nájsť nový spôsob, ako robiť marketing a reklamu po novom na mobilných zariadeniach. Keď sa to naučíme, stane sa táto technológia veľmi silnou," dodal Ahonen.



Novou hovorkyňou českej vlády a súčasne šéfkou Tlačového odboru Úradu vlády ČR je Jana Jabůrková. Informovali o tom dnes české médiá s odvolaním sa na premiéra Jiřího Rusnoka.
      Predchádzajúci hovorca vlády ČR Jan Hrubeš prišiel už pred dvoma týždňami o funkciu riaditeľa Tlačového odboru Úradu vlády ČR, v ktorej ho ako dočasne poverený nahradil jeho zástupca Jakub Stadler.
      Hrubeš vystriedal vo funkcii hovorcu českej vlády Michala Schustera po jeho dobrovoľnom odchode z postu v apríli 2013. Už predtým sa však stal riaditeľom tlačového odboru, vo funkcii hovorcu ho až následne schválil vtedajší kabinet premiéra Petra Nečasa. Po páde českej vlády a nástupe novej zostal Hrubeš až do začiatku septembra v oboch funkciách. Premiér sa s ním teraz dohodol na ukončení spolupráce.
      Jeho nástupkyňa pôsobila v minulosti v spoločnosti ČEPS a bola aj hovorkyňou rezortu pre miestny rozvoj.

Copyright © TASR 2013