20. 9. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
 
 

"Keď som vydával ERA, tak tento trapák nosil pampersky. Keď som vydával Bengoro, tak tento úlisný bisexuál zistil, že mu narástli dva chĺpky na tom malom kokote. Keď vyšiel Bozk na rozlúčku a mal som za sebou už asi 1000 koncertov, tak sa tento gay rozhodoval, či bude skinhead alebo depešák. No a keď som vydával Krála, z kerého sa predalo 35 000 kusov, tak sa jednoducho opýtam - kde bola zastrčená tato zženštilá kurvička? Keď som vydal Fenomen, tak sa zrazu objavil tento nímand s Bacilom, ktorého hlas sa náhodne podobá môjmu. Čo urobil pre slovenský hip hop tento Puskailer??? Zvuk ulice, ERA, Bengoro, Bozk na rozlúčku, Král. Ahoj.”
Patrik Vrbovský

„Podľa zmluvy, ktorá je veľmi, veľmi prísna, nemôžeme poskytovať žiadne informácie.“
Noro Meszároš , manažér speváčky Mázikovej

"Najsrandovnejší sedláci búšili do bývalej premiérky Radičovej hlava nehlava,"
Radoslav Procházka
 

"Plyn nie je Jogobella."
Alojz Hlina 

„Ja môžem stáť, parkovať a ísť so svojím vozidlom kamkoľvek, kde to zákon nezakazuje. Keď to niekoho serie, tak je to jeho problém.“
Marián Kočner