Slovenský futbalový zväz žiada opravu
Vzhľadom k skutočnosti, že autor článku "Na dnešný zápas nemali dostatok SBS-károv" uverejnenom na portáli zilina.dnes.sk nerešpektoval našu žiadosť aby uverejnil reakciu SFZ v plnom znení zverejňujeme ju tu:
1. Považujeme za absolútne neprofesionálne uverejnenie článku bez akéhokoľvek vyjadrenia SFZ.
2. SFZ predával vstupenky sektorovým spôsobom, to znamená, že prostredníctvom futbalového zväzu Bosny a Hercegoviny vyčlenil dohodnutú kapacitu pre ich fanúšikov, ktorý aj predaj tejto kapacity vstupeniek zabezpečoval. Vstupenky do "slovenských" sektorov sme predávali prostredníctvom siete Ticketportal, tak ako všetky doterajšie domáce medzištátne zápasy.
3. SFZ zabezpečilo na tento zápas trojnásobný počet členov bezpečnostnej služby oproti štandardnému reprezentačnému zápasu a dvojnásobný napríklad oproti zápasu s Ruskom v októbri 2011.
4. SFZ nemohlo nijakým spôsobom zabrániť, aby sa vstupenky nemohli dostať aj do rúk fanúšikom súpera. Častokrát ide o občanov iných krajín ako Bosna a Hercegovina (občanov iných členských štátov EÚ), resp. aj občanov pôvodom z Bosny a Hercegoviny, ktorí majú aj občianstvo Slovenskej republiky. Taktiež nemohol nijakým spôsobom zabrániť, aby občania SR nepredali nimi nakúpené lístky fanúšikom súpera.
5. SFZ po zistení faktu, že vstupenky do "slovenských sektorov" vykupujú fanúšikovia súpera, zastavil predaj cez Ticketportal a "zúžil" predaj len na sekretariát SFZ. Aj tam mnohokrát občania SR (podmienkou predaja bol preukaz totožnosti) ich kupovali s netajeným úmyslom ich predať ďalej fanúšikom súpera.
6. Vzhľadom k skutočnosti, že článok vyšiel bez akejkoľvek snahy získať reakciu SFZ, v deň zápasu o 15:26, považujeme jeho vyznenie i načasovanie za tendenčné a neprofesionálne.
Žiadame, aby ste túto reakciu uverejnili v plnom znení v rámci uvedeného článku.