28. 11. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

     VÝROKY TÝŽDŇA            

„Dodnes mi nejde do hlavy, ako môže byť moderátorka spravodajstva na Slovensku oblečená do tridsaťpäťtisícového outfitu a potom sa v reportáži objaví neupravená reportérka. Sú to nepomerné rozdiely vo vizáži televíznych tvárí. Ľudia sa chcú v televízii pozerať na krásnych ľudí, a nie na neupravené ženy.“
František Borovský

„ Putin je bohovsky múdry chlap. To, že je Rusko také silné, že má najlepšie zbrane na svete, je zárukou, že zatiaľ žijeme relatívne pokojne a v mieri. Rusko je základom stability, ktorá tu je. Ja mám k Rusku oveľa lepší vzťah ako k Amerike, a to som precestoval obe krajiny krížom-krážom. Poviem príklad. V Amerike sa so šoférom autobusu nemáte o čom porozprávať, on je šťastný, keď vie čítať a písať. On dokáže akurát stlačiť gombík na automate, aby mu vypadla kola a hamburger, a keď nevypadne, tak nevie, čo má robiť. A v Rusku, tam sa so šoférom autobusu môžete rozprávať o živote, filozofii, o vážnych veciach. To je základný rozdiel medzi týmito dvoma národmi. Rusi sú veľmi vzdelaní a schopní, Američania pohodlní a nevzdelaní.“
Jožo Ráž

“ Přeji panu prezidentovi krásnou cestu do Kazachstánu a Tádžikistánu. Bude to úleva a zotavení po posledních událostech v Praze, neboť se setká s hlavami států o...bdobného myšlení jaké má on sám. Jsem naprosto přesvědčen, že žádný kazašský či tádžický student si netroufne i jen hvízdnout, natož aby na prezidenta hlasitě pískal. Tam ještě vládnou staré pořádky, bezmezná úcta před vládnoucími je vyžadována. Opravdu přeji dobrou cestu a zotavení z nezbedných pražských studentů a zločinné kavárenské společnosti “
Karel Schwarzenberg

„No Adela prepáč, ale zdá sa mi to, alebo si naozaj kontúrkou zväčšuješ pery. Alebo ako spoznáte zlú vizážistku? Volám sa Adela Banášová. Ja si myslím, že táto teta, pardon, z neznámeho dôvodu ešte slečna, mala ostať mimo obrazu. Aj tam už veľmi nie..., ale čo, sem-tam vie byť možno aj vtipná, aj keď to už nie je dávno ono.“
Silvia Kucherenko

„Celej Jojke bude špatne. Do žiadnej relácie nejdem. A ani by som nešla.”
Nora Mojsejová