21. 2. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA






”Aspoň vidíš, koľko píč tam robí. Čistím to, ale ide to pomaly. Nemám číslo na Petra Tótha. Odkáž mu, nech povie ruttkajovej, že vydavateľ bude stáť za ňou.”
Jaroslav Haščák

„Začnú sa báť. Zistili, že už nie sú nedotknuteľní. A to naruší ich zomknutosť. Len teraz netreba sa na to vybodnúť a treba pokračovať . Mám k tomu plán. Moniku si beriem na starosti osobne. Sľubujem Ti, že zošalie.“
Marian Kočner


„Vy veríte týmto podvodným prieskumom? Sú to akreditovaní podvodníci. Viete, aké sú najväčšie prieskumy? Účasť na mítingoch. Ja mám v priemere na mítingoch 400 ľudí. Ktorá politická strana má na mítingoch v priemere 400 ľudí? Možno Kotlebova. Strana Vlasť urobí poriadok s týmito podvodníkmi. Hlas pre stranu Vlasť neprepadne. My na tisíc percent budeme v parlamente.
My sme povedali, že so zlodejmi nepôjdeme. My nevieme, aká zostava bude vo vláde. Aj v Smere sú čestní ľudia, aj v SNS. Samozrejme, my tu nemôžeme prijímať migrantov, keď tu máme 800-tisíc dôchodcov, ktorí majú dôchodok nižší ako 500 eur. A my migrantovi celkovými nákladmi dáme 1 000 eur. Keď otvoríte archívy ministerstva vnútra, presne zistíte, koľko ich tu je. Ja som na tieto podvody a klamstvá už zvyknutý.Už ich je tu oveľa viac, ale presné číslo sa dozvieme, keď otvoríme archívy ministerstva vnútra. Ja chodím električkou a vidím, koho stretávam v električke. To nie sú migrantskí turisti, ale už migranti tu u nás.Ja za tých 40 rokov poznám ľudí. Viem rozlíšiť, kto je mi­grant, kto je pracovník, kto je občan Slovenskej republiky a kto je turista. Toľko inteligencie mám.Ja som to zverejnil v prezidentskej kampani a ukázala sa to byť evidentne pravda. To je pohyb, presný počet uvidíme, keď otvoríme archív ministerstva vnútra. Ale signálom je to, že bruselská elita na Slovensko neútočí, lebo dobrovoľne berú migrantov.“
Štefan Harabin


„Nešlo o žiadnu falošnú fotografiu, ale fotomontáž, čo som aj viackrát otvorene v relácii prízvukoval. Chcel som takto ilustrovať známe vyjadrenie Marána Kočnera, že sa v minulosti osobne stretol v parku na lavičke s Luciou Ďuriš Nicholsonovou. Použivanie satirických fotomontáži je bežnou súčasťou práce našich protivníkov z opozície.”
Erik Tomáš