Víťazný návrat kultového
komediálneho seriálu Susedia
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny, podvečeru tradične kraľoval seriálový hit Oteckovia.
Dnes už
legendárny komediálny seriál Susedia sa
v pondelok, 9. novembra 2020, s výrazným
úspechom vrátil na obrazovky televízie Markíza. Prvá premiérová epizóda po
jarnom prerušení aktuálnej 8. série, ktoré si vynútila koronakríza, sa v oboch
hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším
nespravodajským programom dňa.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla nová časť s názvom Policajná akadémia I. vysoko nadpriemerný rating 9,1 % a rovnako aj trhový podiel 25,0 %. Konkurenčné programy v danom čase zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 17,6 % a film Banklady na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,5 %.
Susedia si aj po rokoch získavajú nových fanúšikov, o čom svedčí napríklad aj trhový podiel až 40,0 % v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo včerajšie vydanie vysoko nadpriemerný rating 12,2 % a rovnako aj trhový podiel 32,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť až 678-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Druhé a tretie miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 12-54 ďalším večerným spravodajským reláciám Počasie (rating 10,0 % / share 27,5 %) a Športové noviny (rating 9,3 % / share 25,6 %). Informácie o počasí si na Markíze pozrelo 592-tisíc divákov a športové spravodajstvo 455-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal vynikajúci rating 8,5 % ako aj trhový podiel 28,4 %, pričom v rebríčku sledovanosti predstihol úplne všetky programy konkurenčných staníc. V totožnom čase vysielaná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,4 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 432-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,5 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA