2. 12. 2020

Markíza má za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového mesiaca

 Markíza má za sebou mimoriadne 



úspešný vstup do nového mesiaca

Utorkový rebríček sledovanosti ovládli večerné spravodajské relácie, seriálový hit Oteckovia a reality šou Utajený šéf, ktorá zaznamenala jesenný rekord.


Televízia Markíza vstúpila do posledného mesiaca tohto roka mimoriadne úspešne. V utorok, 1. decembra 2020, obsadila v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 päť najvyšších priečok rebríčka sledovanosti a zvíťazila vo všetkých dôležitých programových slotoch.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,6 % / share 34,0 %) a Počasie (rating 10,7 % / share 30,0 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť až 661-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí rovných 600-tisíc divákov.

Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách podvečernému seriálovému hitu Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda vysoko nadpriemerný rating 9,5 % a v rámci jesennej sezóny dorovnala druhý najvyšší trhový podiel 33,3 %. V totožnom čase vysielaná šou Prestreté na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 8,4 %. Ďalšie príbehy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si vychutnalo 484-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Akékoľvek utorkové programy konkurenčných staníc v rebríčku sledovanosti v cieľovej skupine 12-54 predstihla aj večerná reality šou Utajený šéf, ktorá v rámci tejto jesene zaznamenala rekordný rating 8,3 % a rovnako aj trhový podiel 23,4 %. K obrazovkám pritiahla 388-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najlepší výsledok tejto jesennej série.

Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nadpriemerný rating 6,6 % aj trhový podiel 26,7 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA