5. 3. 2021

VÝROKY TÝŽDŇA

  VÝROKY TÝŽDŇA


 




"Zomrel novinár, lebo si niekto povedal, že euroval je dôležitejší.“
Igor Matovič

 
V poslednom čase som viackrát hovoril so slovenským premiérom a pomohol som mu vytvoriť kontakt s aktérmi ruskej vlády, ktorí sú zodpovední za výrobu očkovacej látky.“
Péter Szijjártó ,Maďarský minister zahraničných vecí

„ Za ruskú vakcínu Sputnik V som sľúbil Moskve Zakarpatskú Ukrajinu.“
Igor Matovič


"Nech ich vymení za niekoľko regiónov Slovenska. Škoda, že svojimi nesprávnymi vyjadreniami slovenský premiér kazí veľmi priateľské a úprimné vzťahy medzi Ukrajinou a Slovenskom."
Dmytro Kuleba, Ukrajinský minister zahraničných vecí

„Poslanec Miroslav Kollár bol jeden z najhlučnejších opozičných poslancov v parlamente. Bol to príklad lenivého primátora . Vôbec ma nezaujíma, Valášek mudruje, ako sa snaží zabezpečiť západné vakcíny, ani jednu ampulku nedoniesol, tak som doniesol ampulky z Ruska.“ 
Igor Matovič 

On je normálne blázon! Tak Rusi kvôli tomu, že by mala padnúť slovenská vláda by brali späť Sputnik V? Už len nad tým sa zamyslite, že čo je to za blázna. Ja som včera povedal, že ak táto vakcína dá dole Matoviča, tak si ju prvý sám pichnem, On nepozná hranice ten človek. Urobí nám hanbu na Ukrajine debil sprostý a teraz napíše toto? Ja už neviem kde je on schopný zájsť.” 
Andrej Danko