Sobotný večer patril v televíznom vysielaní
zábavným reláciám RTVS
Počas sobotného večera bola Jednotka aj jednotkou v sledovanosti so zábavnými reláciami Záhady tela, Pumpa a Neskoro večer. Záujmu divákov sa však tešila aj vedomostná súťaž Čo ja viem v piatok večer a nedeľná politická diskusia O 5 minút 12. Dvojka lákala divákov najmä na športové prenosy.
Už počas štvrtkového večera si prvý televízny okruh zaplo množstvo divákov. Talkšou Zlaté časy prilákala k obrazovkám 329.000 divákov pri trhovom podiele 15,1 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V piatok večer sledovalo šou Čo ja viem 376.000 divákov pri trhovom podiele 17,1 % v cieľovej skupine 12+ a prostredníctvom mobilnej aplikácie si svoje vedomosti otestovalo viac ako 32.000 divákov pri televíznych obrazovkách. V sobotu u divákov bodovala spomínaná súťažno-zábavná šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 391.000 divákov pri trhovom podiele 18,1 % v cieľovej skupine 12+ a stala sa tak najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Divákov k obrazovkám počas sobotného večera prilákali aj satirický seriál Pumpa (280.000, 13,8 %) a talkšou Petra Marcina Neskoro večer (284.000, 16,8 %). Jednotka bola počas sobotného večera trhovou jednotkou.
Dvojka zaujala divákov počas neskorého piatkového večera talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú sledovalo 71.000 divákov pri trhovom podiele 3,7 % v cieľovej skupine 12+ a program sa stal najsledovanejšou reláciou Dvojky počas dňa. V sobotu lákala Dvojka divákov najmä na športové prenosy. Popoludní sledovalo futbalový duel FC ViOn Zlaté Moravce - DAC Dunajská Streda v rámci Fortuna ligy 57.000 divákov pri trhovom podiele 7,6 % v cieľovej skupine 12+. Nasledujúci zápas HK Poprad a HK Dukla Ingema Michalovce v rámci hokejovej extraligy prilákal k obrazovkám Dvojky 154.000 divákov pri trhovom podiele 12,5 % v cieľovej skupine 12+.
V sobotu večer si príhovor predsedu vlády SR Eduarda Hegera v rámci Mimoriadnych správ pozrelo 297.000 divákov pri trhovom podiele 16,3 % v cieľovej skupine 12+. V nedeľu zaujala divákov aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú si nenechalo ujsť 424.000 divákov pri trhovom podiele až 30,4 % v cieľovej skupine 12+.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA