2. 7. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

VÝROKY TÝŽDNA


"Klesá nám počet nakazených na koronavírus, tak prestaňme očkovať." 
 Štefan Kuffa

„Orgány činné v trestnom konaní by mali preveriť, či niekto nerobil „extrémnu nadprácu“ proti vakcíne Sputnik. Nech si potom povieme pravdu, koľko životov sme zmarili. Nejde len o pozíciu ministra, ale aj o extrémnu nenávisť, ktorú vytvorili aj médiá v spolupráci s koaličnými partnermi. Z krokov ministra Lengvarského som rozrušený“. 
Igor Matovič

 „Kľúčom daňovo-odvodovej reformy bude, že rodičia dostanú na dieťa 200 eur,“
Igor Matovič

„Ja som ťa nenazval buzerantkou, to ja viem, ako som ťa nazval. Ty si agentka LGBTI a to som ti povedal a takou si a ty sa za to hanbíš. Si agentkou LGBTI .Kým tu budete túto agendu presadzovať, aj ja budem vo vás vidieť muža v sukni. A môžete sa rozpučiť. Vy ste pre mňa muž a k mužovi budem aj tvrdo pristupovať. A keď chceš byť žena, nás pani učiteľky vychovávali v úcte k ženám, a ja chcem sa slušne správať k tým ženám, ale vy ženy buďte predovšetkým ženy. Chcem ti ešte jednu vec povedať hore na tom balkóne, tam keby prišiel aj ten nadrogovaný saskársky pes, nemusíte sa báť. Nepohryzie ich tam, tam je ešte aj farár zo Žakoviec – Marián Kuffa, on by ich tam ochránil pred tým psom. Ale pre vás psy a mačky sú viac než ľudský život. Vy budete psov a mačky chrániť a ľudský život je pre vás nič.“ 
Štefan Kuffa 
 



"Večer 3. novembra sa skončili voľby a potom sa zrazu veci začali uzatvárať.Dosiahli sme obrovské víťazstvo..."
Donald Trump

 


"Povedali ste, že svet sa pohyboval na pokraji svetovej vojny. Nie, samozrejme, že nie. Aj keby sme túto loď boli potopili, stále je ťažké si predstaviť, že by to svet postavilo na pokraj tretej svetovej vojny, keďže tí, ktorí to robia, vedia, že z tejto vojny nemôžu vyjsť víťazne."
Vladimír Putin
 



„Pán Lipšic, odkazujem odtiaľto, evidentne chcete pani Jankovskú zabiť, tak ju zoberte a zhoďte ju z mosta, to bude milosrdnejšie,“
Robert Fico



„Nemám rád podlosť a zákernosť. Ísť za opozičnými poslancami a sľubovať im, že keď tu budú do nohy, tak zabezpečím dostatok hlasov koalície, aby sme sa Matoviča zbavili, je za čiarou dobrého koaličného správania. Pellegrini je absolútne zlo, ktorý o sebe dobre vie, že je skorumpovaný zlodej. Ale hrá pózu, herca, oblbovača dám vo vyššom veku, ktoré zbožňujú takýchto hercov, lebo kvôli tomu pozerajú turecké telenovely. A Drážďany?Toto urobiť bez hanby, zobrať na Silvestra vládny špeciál a ísť na súkromnú žúrku s chlapcami do Dráždaň a tváriť sa, že ste tam boli hájiť štátne záujmy. 9900 eur, to je pre vás nič, drobné na kávu. Skúste byť aspoň trošku chlap, ministerstvo vnútro čaká na vaše peniaze. Robíte si srandu z Eduarda Hegera, že je mojím premiérskym hovorcom. Chcem vás ubezpečiť, že Eduard Heger nie je slečnou Igora Matoviča, ako bol Peter Pellegrini slečnou Roberta Fica. Z mojej strany má absolútny priestor na samostatnosť a som rád, že vo svojej funkcii rastie. Hovorím ti, nerehoc sa, tichučko počúvaj a zapisuj si.“
Igor Matovič