29. 10. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

 VÝROKY TÝŽDNA

„Neviem, čím by som urazil pani Baťovú. Pani Baťová urobila veľkú špinavosť voči výrobcovi vakcíny Sputnik, kde napísala do oficiálneho stanoviska ŠÚKL ako štátneho orgánu to, že Sputnik je v každej jednej krajine úplne iná vakcína, čo bolo bohapusté klamstvo a nemala k tomu žiadne dáta. Zároveň hovorila, že nemá dáta, aby dokázala posúdiť jednu šaržu, ktorú dostala na posúdenie na Slovensku. Zachovala sa podlo voči výrobcovi. Ja mu nemám dôvod krivdiť, lebo som bol veľmi rád, že v čase, keď vakcín nebolo dostatok a Európska komisia zlyhala, tak sme boli schopní zabezpečiť dosť vakcín pre ľudí, ktorí nedôverovali západným vakcínam. Nakoniec vieme, ako to dopadlo - minister zdravotníctva Vladimír Lengvarský dovolil očkovať v polovičke júna a dovtedy bola tak masívna kampaň, že sa veľa ľudí neočkovalo. Ospravedlniť? Keď si odmyslíme, že je žena, ona urobila veľké svinstvo voči výrobcovi vakcíny Sputnik. Tak, ako to prezentovala a nedokázala sa výrobcovi ospravedlniť, tak si myslím, že poškodila Slovenskú republiku a ja som sa aj preto verejne chcel zastať aj výrobcu Sputnika, lebo si nezaslúžili takúto ranu. Im to mimoriadne ublížilo v reputácii na celom svete a nechápem, prečo by som sa jej mal ospravedlňovať, keď sa jej muž správal ako najväčší chrapúň voči mne na facebooku, zverejňoval moje telefónne čísla a podobne. Práve aj na základe tlaku pani Baťovej a spol. sme chceli dať priestor, aby certifikované laboratórium potvrdilo, že vakcína je bezpečná. Na konci potvrdilo, že pani Baťová hovorila nezmysly. Radšej robím kreatívnu robotu. Edo je omnoho viac konsenzuálny a taký, že keď aj vidí trucovitého Riška, tak má s ním takú rodičovskú trpezlivosť. Ja som Riškovi radšej dal po zadku a potom ma ľudia odsudzovali, že Riško dostal po zadku. To je škaredé, že Igorko dal Riškovi po zadku. Hold, máme rozdielne povahy, ja by som to nezvládal. Mediálny obraz má Lengvarský stonásobne lepší. Myslím si, že preto, že na začiatku ukázal, že má liberálne názory, tak pre liberálne orientovaných novinárov na Slovensku, ktorých je väčšina, je persona grata. Marek Krajčí ako konzervatívec bol persona non grata. Osobne si myslím, že ako minister je horší ako Marek Krajčí. Pred 10 rokmi tu jeden superman povedal, že zastaví peniaze do Grécka a nedovolí, aby sa euroval prijal, padla Radičovej vláda a za dva dni bol euroval prijatý. To supermanstvo trvalo dva dni a celé Slovensko na to doplatilo veľmi zle. Osem rokov vlády vagabundov, mafie. Verím, že SaS sa poučila a takéto hlúposti už robiť nebude. Nevedie sa poctivá diskusia. Je tu pár ľudí, ktorí vedú svätú vojnu proti sprísňovaniu interrupcií. Ja sa pýtam, kde je to sprísňovanie interrupcií? V prvom rade mám ostych pred tou témou, lebo by ju mali riešiť v prvom rade ženy. Som rád, že to je teda Anna Záborská z Kresťanskej únie. Znakom rozvinutosti akejkoľvek spoločnosti je to, ako chráni slabšieho v kritických situáciách. V tejto kritickej situácii - keď je žena pred kritickým rozhodnutím - tak ten slabší je maličký plod, ktorý nosí niekde pod srdiečkom. Dať tomuto decku dva dni navyše, že nebude mať mama na rozmyslenie dva dni, ale štyri, tak to nepovažujem za boj proti interrupciám, ale za boj za také malinké základné ľudské právo, ktoré je garantované v ústave pre to malinké nič, čo niekto nazýva zhlukom buniek. Mali by sme zadosťučiniť ústave, že každý život je hodný ochrany od počatia, a dať tieto dva dni navyše tomu decku šancu, aby prežilo, nikomu z nás neublíži a aj tí prepnutí aktivisti, ktorí tu chcú zneužívať situáciu a vytvárať ideologických nepriateľov, by si mohli uvedomiť, že celý ten zákon je o masívnej podpore ženy v núdzi. Je tam x rôznych návrhov a tento jeden im špeciálne prekáža. Mne to pripadá doslova trápne, že tie dva dni chceme tomu decku zobrať. Ja som neinvestoval do ničoho a neviem ani, že by Pavlínka do niečoho väčšieho či menšieho investovala. Ani žiadne nehnuteľnosti. Možno Mačiaka sme si kúpili, ale to si kúpila 
Klárka zo svojich ušetrených peňazí.„
Igor Matovič



„Viete ten Sorosov svet poliitkov, cudzích záujmov, médií a mimovládnych organizácií naordinoval Slovensku už dvoch prezidentov. Dve úplne neznáme osoby, pána Kisku a pani Čaputovú. Kiska rovno chodil do New Yorku do kancelárie Sorosa, aby si preberal pokyny, čo má na Slovensku robiť."
Robert Fico

 


"Na poľovníckej chate, kuli sa kšefty o zlate! Ako ovplyvniť presne, stíhanie trestné!“
Jožo Pročko