Najúspešnejší seriál roka Druhá šanca má za sebou emotívne finále
2. série, konkurencii tradične nedal šancu
Nateraz záverečná epizóda seriálového megahitu prilákala k obrazovkám v rámci jesennej sezóny rekordných 563-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Seriálový megahit
Druhá šanca si aj so
záverečnou 16. premiérovou epizódou 2. série doslova podmanil divákov
televízie Markíza. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 19.
decembra 2022 stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci
ponuky všetkých slovenských staníc.
Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 v rámci jesennej sezóny druhý najvyšší rating 10,3 % a rovnako druhý najlepší trhový podiel 32,5 %. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,8 % a film Whitestar na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 5,7 %.
Divákmi aj kritikou nadšene prijatý seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe v pondelok s mimoriadne emotívnou finálovou epizódou prilákal k obrazovkám v rámci 2. série absolútne rekordných 563-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 677-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Všetkých 16 jesenných epizód Druhej šance zaznamenalo v cieľovej skupine 12-54 vynikajúci priemerný rating 9,5 % a trhový podiel 30,6 %. Každý pondelkový večer si k obrazovkám TV Markíza sadalo v priemere 523-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá šanca tak aj s 2. sériou potvrdila status jednoznačne najsledovanejšieho a najobľúbenejšieho pôvodného seriálu na celom slovenskom trhu.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca česká romantická komédia Román pro ženy, v hlavných úlohách so Zuzanou Kanócz a Marekom Vašutom. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 3,3 % a trhový podiel 21,2 %.
Ďalšie najvyššie priečky v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadili večerné spravodajské relácie Počasie (rating 7,3 % / share 24,7 % v CS 12-54) Televízne noviny (rating 7,3 % / share 25,7 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 6,9 % / share 23,1 % v CS 12-54).
Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ stala relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 504-tisíc divákov. Televízne noviny sledovalo v pondelok 498-tisíc divákov, pričom v čase vysielania zasiahli až 787-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,2 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA