Seriálová novinka Klamstvo sa
uviedla suverénnym víťazstvom
Konkurencii nedal šancu ani podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.
Televízia Markíza v pondelok 20. februára 2023 úspešne
odštartovala už svoju tretiu tohtoročnú seriálovú novinku. Strhujúci
dramatický seriál Klamstvo sa uviedol ako suverénny víťaz pondelkového
večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším
nespravodajským programom dňa.
V hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 dosiahla prvá epizóda Klamstva vynikajúci rating 8,2 % a nadpriemerný trhový podiel 25,9 %. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 17,2 % v rovnakej cieľovej skupine.
Bravúrne herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 628-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Na konte už má aj niekoľko mimoriadne pozitívnych novinárskych recenzií a fantastickej odozve sa teší aj v komentároch na sociálnych sieťach.
Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v cieľovej skupine 12-54 stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. Na konto si pripísal ďalší výborný rating 6,8 % a nadpriemerný trhový podiel 26,9 %, v rebríčku sledovanosti tak predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na TV Joj.
Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 503-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 8,3 % / share 27,0 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,3 % / share 27,7 % v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť 509-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 794-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 496-tisíc divákom.
Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila v pondelok televízia Dajto s ďalšou epizódou kultového komediálneho seriálu Susedia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 1,9 % a nadpriemerný trhový podiel 6,2 %. Podvečerný legendárny seriál M*A*S*H bol so svojou druhou pondelkovou epizódou (rating 1,6 % / share 6,3 % v CS 12-54) dokonca trojkou na trhu, keď porazil aj súťažnú šou Traf to! (share 3,4 % v CS-12-54) na Jednotke RTVS.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,3 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SL