21. 2. 2023

Seriálová novinka Klamstvo sa uviedla suverénnym víťazstvom

  Seriálová novinka Klamstvo sa 

uviedla suverénnym víťazstvom

 

Konkurencii nedal šancu ani podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.


Televízia Markíza v pondelok 20. februára 2023 úspešne odštartovala už svoju tretiu tohtoročnú seriálovú novinku. Strhujúci dramatický seriál Klamstvo sa uviedol ako suverénny víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 dosiahla prvá epizóda Klamstva vynikajúci rating 8,2 % a nadpriemerný trhový podiel 25,9 %. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu 17,2 % v rovnakej cieľovej skupine.

Bravúrne herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli k obrazovkám celkovo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania seriálová novinka zasiahla až 628-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Na konte už má aj niekoľko mimoriadne pozitívnych novinárskych recenzií a fantastickej odozve sa teší aj v komentároch na sociálnych sieťach.

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v cieľovej skupine 12-54 stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. Na konto si pripísal ďalší výborný rating 6,8 % a nadpriemerný trhový podiel 26,9 %, v rebríčku sledovanosti tak predbehol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na TV Joj.

Mamu na prenájom si v úvode tohto týždňa vychutnalo 392-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 503-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo najsledovanejšími pondelkovými programami sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 8,3 % / share 27,0 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,3 % / share 27,7 % v CS 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo Televíznym novinám, ktoré si nenechalo ujsť 509-tisíc divákov, pričom zasiahli dokonca až 794-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 496-tisíc divákom.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila v pondelok televízia Dajto s ďalšou epizódou kultového komediálneho seriálu Susedia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala skvelý rating 1,9 % a nadpriemerný trhový podiel 6,2 %. Podvečerný legendárny seriál M*A*S*H bol so svojou druhou pondelkovou epizódou (rating 1,6 % / share 6,3 % v CS 12-54) dokonca trojkou na trhu, keď porazil aj súťažnú šou Traf to! (share 3,4  % v CS-12-54) na Jednotke RTVS.  

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SL