Možné je všetko! v sobotu zvíťazilo s novým rekordom, TV Markíza
v nedeľu priniesla doposiaľ najsledovanejšiu predvolebnú diskusiu
Počas uplynulého víkendu
výrazne zabodovali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza, nedeľné
Televízne noviny si aspoň na tri minúty zaplo až 852-tisíc divákov starších ako
12 rokov.
Vynikajúca
zábavná šou Možné je všetko! aj so štvrtou premiérovou epizódou potvrdila svoj divácky
úspech, v sobotu 23. septembra 2023 sa v hlavnej, obchodne podstatnej
cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa
v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, pričom zaznamenala doposiaľ
vôbec najvyšší počet divákov.
V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko!
zvíťazilo s rekordným ratingom 6,7 % a trhovým podielom 23,0 %. Medzitýždenne
si tak čoraz obľúbenejšia šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,8
percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol o 0,3
percentuálneho bodu. Konkurenčné programy výrazne zaostali, film Prezidentka
zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,2 % a súťažná
šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 11,1 %.
Originálne zábavné hry plné nečakaných prekvapení si v
spoločnosti Markízy užilo taktiež rekordných 300-tisíc divákov vo veku
nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 518-tisíc
divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v štvrtej epizóde doplnili
obľúbená herečka Sarah Arató a multitalentovaný hudobník a komik Marián
Čekovský.
Celkovo najsledovanejším programom soboty sa v cieľovej skupine 12-54
stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si pripísala výborný
rating 6,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,8 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na
Markíze pozrelo 433-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahol
dokonca až 685-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo celkové
sobotné víťazstvo Počasiu s 445-tisíc divákmi. V cieľovej skupine
12-54 obsadili aktuálne informácie o počasí tretie miesto s vynikajúcim ratingom
6,7 % a trhovým podielom 25,8 %.
Silnou jednotkou na trhu bola Markíza aj podvečer s dlhoročne najsledovanejšou
šoubizovou reláciou Smotánka, ktorá si v sobotu pripísala skvelý
rating 4,4 % a trhový podiel 23,7 % v cieľovej skupine 12-54.
Doposiaľ absolútne najsledovanejšou predvolebnou politickou
diskusiu na celom trhu sa v nedeľu 24. septembra 2023 stala v oboch hlavných cieľových
skupinách predposledná tretia debata s názvom Voľby 2023 na obrazovkách
TV Markíza. Včerajšia relácia, v ktorej hosťami moderátora Michala
Kovačiča boli volební lídri Andrea Letanovská (Demokrati), Krisztián
Forró (Aliancia), Mikuláš Dzurinda (Modrí, Most-Híd), Marek
Kotleba (Kotlebovci-ĽSNS) a Zsolt Simon (Maďarské fórum) zvíťazila s
fantastickým ratingom 6,3 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 27,3 %
v komerčnej cieľovej skupine 12-54. V rámci oboch parametrov ide zatiaľ
o divácky najúspešnejšiu debatu pred sobotnými voľbami, na diaľku tak predstihla
aj predvolebné diskusie konkurenčnej TV Joj, ktoré boli v uplynulom týždni
vysielané v prime-time.
Atraktívnu a dynamickú debatu si na Markíze po 13:00
hod. pozrelo 380-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah
mala až na 669-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej
cieľovej skupine išlo o doposiaľ najsledovanejšiu predvolebnú debatu.
Celkovo najviac divákov si v nedeľu v oboch hlavných cieľových
skupinách pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie
(rating 8,4 % / 25,3 % v CS 12-54) a Televízne noviny
(rating 8,2 % / 26,6 % v CS 12-54). Aktuálne informácie
o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 506-tisíc divákov a sumár spravodajských
aktualít 495-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, so zásahom dokonca
až 852-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Dáta sú uvedené v meraní
LIVE+TS0-3+HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj
dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA