25. 9. 2023

Možné je všetko! v sobotu zvíťazilo s novým rekordom, TV Markíza v nedeľu priniesla doposiaľ najsledovanejšiu predvolebnú diskusiu

 Možné je všetko! v sobotu zvíťazilo s novým rekordom, TV Markíza





 v nedeľu priniesla doposiaľ najsledovanejšiu predvolebnú diskusiu

Počas uplynulého víkendu výrazne zabodovali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza, nedeľné Televízne noviny si aspoň na tri minúty zaplo až 852-tisíc divákov starších ako 12 rokov.  


Vynikajúca zábavná šou Možné je všetko! aj so štvrtou premiérovou epizódou potvrdila svoj divácky úspech, v sobotu 23. septembra 2023 sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, pričom zaznamenala doposiaľ vôbec najvyšší počet divákov. 

V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zvíťazilo s rekordným ratingom 6,7 % a trhovým podielom 23,0 %. Medzitýždenne si tak čoraz obľúbenejšia šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol o 0,3 percentuálneho bodu. Konkurenčné programy výrazne zaostali, film Prezidentka zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,2 % a súťažná šou Záhady tela na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 11,1 %.

Originálne zábavné hry plné nečakaných prekvapení si v spoločnosti Markízy užilo taktiež rekordných 300-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Stálu zostavu šou v štvrtej epizóde doplnili obľúbená herečka Sarah Arató a multitalentovaný hudobník a komik Marián Čekovský.

Celkovo najsledovanejším programom soboty sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si pripísala výborný rating 6,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,8 %.  Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze pozrelo 433-tisíc divákov a v čase vysielania zasiahol dokonca až 685-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo celkové sobotné víťazstvo Počasiu s 445-tisíc divákmi. V cieľovej skupine 12-54 obsadili aktuálne informácie o počasí tretie miesto s vynikajúcim ratingom 6,7 % a trhovým podielom 25,8 %.

Silnou jednotkou na trhu bola Markíza aj podvečer s dlhoročne najsledovanejšou šoubizovou reláciou Smotánka, ktorá si v sobotu pripísala skvelý rating 4,4 % a trhový podiel 23,7 % v cieľovej skupine 12-54.

Doposiaľ absolútne najsledovanejšou predvolebnou politickou diskusiu na celom trhu sa v nedeľu 24. septembra 2023 stala v oboch hlavných cieľových skupinách predposledná tretia debata s názvom Voľby 2023 na obrazovkách TV Markíza. Včerajšia relácia, v ktorej hosťami moderátora Michala Kovačiča boli volební lídri Andrea Letanovská (Demokrati), Krisztián Forró (Aliancia), Mikuláš Dzurinda (Modrí, Most-Híd), Marek Kotleba (Kotlebovci-ĽSNS) a Zsolt Simon (Maďarské fórum) zvíťazila s fantastickým ratingom 6,3 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 27,3 % v komerčnej cieľovej skupine 12-54. V rámci oboch parametrov ide zatiaľ o divácky najúspešnejšiu debatu pred sobotnými voľbami, na diaľku tak predstihla aj predvolebné diskusie konkurenčnej TV Joj, ktoré boli v uplynulom týždni vysielané v prime-time.

Atraktívnu a dynamickú debatu si na Markíze po 13:00 hod. pozrelo 380-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah mala až na 669-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o doposiaľ najsledovanejšiu predvolebnú debatu.

Celkovo najviac divákov si v nedeľu v oboch hlavných cieľových skupinách pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie (rating 8,4 % / 25,3 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,2 % / 26,6 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 506-tisíc divákov a sumár spravodajských aktualít 495-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, so zásahom dokonca až 852-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE+TS0-3+HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA